torek, maj 15, 2007

Vstopnica

Danes sem bila "uradno" sprejeta v našo birojsko skupnost. Po besedah šefa sem z nadvse bizarnim vicem presegla še tiste meje, ki so nas do sedaj ločevale, omenjeni vic pa naj bi bil moja vstopnica in obenem potrditev, da res spadam k njim. Bil naj bi namreč dovolj bizaren, da ustreza visokim normativom humorja, ki ga tam službujoče osebe negujejo.
Humorno bizarnost bi z veseljem delila tudi z vami, a glede na to, da sem klika veliko otrok, bomo ta umazani detajl tokrat preskočili!

2 komentarja:

M. pravi ...

Hehehe, ampak mene še vedno firbec matra. Ne moraš nekaj na pol napisat, no. :)

Prišepni mi :))

Vanja pravi ...

No prav, samo zate:
Mujo utrujen pride z dela in reče: "Fata, tako sem utrujen, da še seksat ne morem. Daj, potegni mi ga!" "Mujo, tudi jaz sem zelo utrujena. Zdrkaj si ga v kozarec, pa bom zjutraj popila."

Bizaren, ne?!