sreda, maj 09, 2007

Ognjeni met

Takole se je včeraj okoli desete iznenada začelo bliskati nad grajskim hribom. Nakar je dobrih deset minut pokalo kot za stavo. Še vedno mi ni jasno čemu?! Oh, kako smo vzdihovali ob eksplozijah spiralc, vrtincev, "palm", zvezdic, krogel... Ognjemet je res en lep fascinanten kič!

6 komentarjev:

M. pravi ...

Evropski dan je bil ali nekaj takega. Imam v glavi datum pa ognjemet, nisem pa zihr.

Vanja pravi ...

Ja baje ja. Glede nato, da zadnje čase nikoli ne vem kateri dan je (katerega smo ja, kateri dan v tednu je pa ne), me je hecno presenetilo.

Anonimni pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Popravljam:
Svetlobno prekopicevanje je bilo v čast 9. maju, dnevu zmage. :>

Vanja pravi ...

Aha, hvala za razsvetlitev. Sem celo pomislila na dan zmage, ampak mi ni bilo logično, da so "streljali" na predvečer. Tehle praznikov in obletnic jaz ne dojemam ravno najbolje...

arctic donkey pravi ...

ne ne, menda je res bil dan evrope.