nedelja, maj 27, 2007

Črepinje

Spet se nisem mogla upreti, da si nebi kupila še ene. Šalce namreč. Včeraj sem bila po dolgem času spet na obisku pri lončarki in se komaj zadržala, da ji nisem odnesla pol delavnice. Problem je v tem, da jih nimam več kam dajat. Ampak moram it kmalu spet tja, ker sem dolžna še pet eurov. Takrat moram nujno izbrat še eno za v službo! Eh, te male obsesije...

15 komentarjev:

Pika pravi ...

Kameleonka ... a me vzameš naslednjič seboj ;) Bom drugo polovico odnesla ... ah ja, vsak mora imet kakšno "obsesijo", mar ni fajn?

Vanja pravi ...

Se bova zmenili ;-). Ja obsesije so kul!

Vale pravi ...

Hm, a ti nekaj povem ... obsedena sem s šalcami ... ampak s posebnimi ... na njih mora biti ovca ... imam jih ... uf ... nekaj jih je na steni v kuhinji, večina pa v kleti, ker jih nimam kam dat ...

Anonimni pravi ...

Tukaj še ena 'pot' fenica. Tale tvoj je pa res lep.

Kava je v TISTEM MOJEM lončku s čebelo definitivno najboljša, brez njega ne gre.

Anonimni pravi ...

Najboljša je od mojega učenca. Je izjemno grda, ampak na njej piše I LOVE MY JOB - I'M A TEACHER. Pa tega otroka moraš imeti rad!

Vanja pravi ...

Vale, imajo samo še eno na kateri je ovca - je še iz prejšnje kolekcije. Ti jo pofotkam?!
Hirkani, sama še nisem našla tapravega lončka za kafe. Kljub temu, da imam 2 omari skodelic ;-)
Medved Pu, je že tako, da so nam nekateri predmeti ljubi že amo zato, ker nam jih podari določena oseba. Oblikovna plat tu izjemoma izgubi svojo vlogo. Tisti tvoj lonček je res ogaben!

Vale pravi ...

Aha, prosim, hvala .-)

ursa pravi ...

Ke to je?

Mensezdi, da sem jaz tam tud mal keša dolžna in moram it kmal spet tja. Sam povej mi, kam morm it :)

Vanja pravi ...

Urša pripelaj se v Kamnik, pa gremo s Hirkani k gospe na obisk!

Vanja pravi ...

Aja, samo vrtnih palčkov pa ne dela ;-)

ursa pravi ...

Bom stisnla zobe, pa poskusila spregledat dejstvo, da zanemarja vrtne palčke. Mogoče mi jo bo pa spotoma uspel izobrazit o njihovi pomembnosti :)

Naslednji teden enkrat?

Vale pravi ...

A boš mene tudi peljala enkrat? Bom prišla na izlet z mopedom v Kamnik pa še šalco lahko kupim :-) ...

Vanja pravi ...

Urša lahko. Javi ko boš imela čas - en dan prej, da gospo pokličem in se zmenim da bo doma.
Vale vsekakor moraš prit. Ja, z mopedom - me boš en krog peljala?!

Pika pravi ...

Hudirja,

še mal, pa nas bo že za avtobus ;)
To bo business - a bo gospa zmogla?

Vanja pravi ...

Se bomo tako organizirali, da ne bomo šli vsi naenkrat. Bi gospo lahko še kap zadela. :-)