sreda, maj 30, 2007

Fina dama


"Fina dama" je samo eden izmed keywordov, preko katerih so naključni včeraj vstopali sem gor. Ker obljuba dela dolg, je fina dama pofotkala želene čevelce. Za Anolopko, Nto, Ambalo, Janeza Novaka in za vse ostale firbce...

28 komentarjev:

adj. pravi ...

Tole je pa nizek udarec. :)

Anolopka pravi ...

Res so kjut... Po glavi se tolčem, ker takrat v Lnd nisem mela jajc, da si jih kupim...

Vanja pravi ...

Ja Dinozaver, drugače ne znam. :-)
Anolopka, upravičeno. Povsem upravičeno... ;-)

Anonimni pravi ...

Opaaaa, lušni!

Vale pravi ...

Paconka, tole je pa ultra fletkano ... všeč, zelo

Vanja pravi ...

Zaradi tehle čeveljcev bom blog najbrž preimenovala v Tok zavisti.

adj. pravi ...

Eh, kdo pa govori o čevljih...

Anonimni pravi ...

wowowowow....
Compliments! Dodatnih 100 pik!

Cevlji so 1A!

A zacnemo resno tekmovat, a dini?

Axa pravi ...

Ahhh

Anonimni pravi ...

Najzsz.

Ampak moji bulerji so še vedno boljši. :P :>

Anonimni pravi ...

Dobr fedrirajo tile čeveljčki? ;)

Anonimni pravi ...

Pizda se men so vsec, ceprav sem totaln analfabet za te stvari!!:)

Pika pravi ...

Evo kameleonka ;) Si pognala v tek še en blogerski tok
Jaz sem manj "drugačna" a vseeno sem kar zadovoljna.

Vanja pravi ...

Zanimivo je, ko se s komentarji oglasite moški, ker prav vi običajno trdite, da se na ženske čevlje ne spoznate in vas bolj kot čevlji zanimajo noge, ki jih nosijo ;-)
Ervinator, fedrirajo super, ne moreš verjet!

Vanja pravi ...

Pika, vsak je drugačen na svoj način... :-)

Anonimni pravi ...

Glede čevljev in nog pa takole: najprej higiena, potem pa kozmetično-modni dodatki.

Če smrdijo noge, so čevlji pomembni manj kot zadnja leva noga podrepne muhe. (star uzbekistanski pregovor)

Vanja pravi ...

Grozni, se strinjam - tu sploh ni dileme!

Axa pravi ...

Še moj stislki dogodek zadnje petletke! Pred nekaj dnevi sem dobila:

1. NAVADNO majico z dolgimi rokavi, iz spodobnega bombaža, lepo krojeno, lepo sešito, v čudovitem odtenku in BREZ ENEGA SAMEGA LOGOTIPA na zunanji strani!!!

2. enako spodobno navadno bombažno jopo s kapuco, tudi BREZ VSE LOGOTIPSKE navlake!!!

Kar nisem mogla verjeti ... Nad svetom torej še ne gre čisto obupati. ;-)

Vanja pravi ...

Meni gredo ti logotipi tudi (če so preveliki)mičkeno na jetra. Če za eno stvar plačaš, jim ne rabiš z logotipom delati še reklame. Ok logotip če je majhen in na diskretnem mestu da je pa nekaj na veliko napisano - no go!

Axa pravi ...

Sama sem že povsem nestrpna, ko gre za to: včasih tudi nisem imela nič proti mičkenemu, lepemu logotipu na diskretnem mestu. V tem vsesplošnem logo-pretiravanju pa besnim celo nad temi.

P. S. Nemara ni naključje, da so za prevajalko knjige No Logo določili prav mene ... ;-)

Vanja pravi ...

Zanimivo! Lahko kaj več poveš o tej knjigi?!

M. pravi ...

Kakšni seksi sandali!

Farbam v zeleno.. počasi

Axa pravi ...

Na kratko in brez repa in glave:

Knjigo je napisala (zdaj zvezdniška) novinarka Naomi Klein, ki opiše dinamiko današnje potrošniške družbe, pri čemer nakaže, kako velike korporacije spreminjajo našo kulturo in življenjski slog ter tako s svojo globalno močjo izkoriščajo tudi države tretjega sveta. Govori pa tudi o odzivih civilne družbe. Knjiga ne temelji na želji, da bi bila kritika celotnega sistema. N. K. namreč prikaže, da v proizvodnji kapitala ne sodelujejo samo delavci, ampak tudi mi – porabniki kapitala. Knjiga tudi ne terja boja za to, da nikjer okrog nas ne bi bilo nobenih logotipov, ker bi to pomenilo, da se nekako poskušamo vrniti v predkapitalistično življenje. Sicer pa je delo zgrajeno na številnih (grozljivih) primerih in tako ponuja dejanski vpogled v stanje stvari.

Meni je bila knjiga zanimiva, a tudi mučna, sem jo pa ves čas "delala" s precejšnjim užitkom.

Vanja pravi ...

Bomo zagotovo prebrali. Kdaj pa izide?

Axa pravi ...

Izšlo davnega leta 2004 ...

Axa pravi ...

@Kameleonka: še tole: tisti povzetek sem kar snela z neta - preprosto se mi ni ljubilo sestaviti še enega. Pred izidom sem jih namreč morala napisati cel kup, nobenega pa nisem imela shranjenega, saj sem bila prepričana, da tega pa RES ne bom več potrebovala ... Se opravičujem.

Vanja pravi ...

Axa saj je vseeno.

Vale pravi ...

Kakšni logotipi? Sama nimam niti enega kosa oblačila z logotipom ... nekoč sem imela kavbojke z logotipom in tu je tudi vse ...