petek, maj 18, 2007

31-letna maturantka

Pred časom sem omenjala, da me ima večina ljudi, ki me ne pozna za 8-9 let mlajšo. Moram reči, da se mi to zdi jako fino, vendar se kljub temu včasih sprašujem, če nebi bilo bolje, da bi jih kazala vsaj enih 25.
Ena taka hecna "scena" se je zgodila zadnjič, ko sem prišla na razgovor za službo. Isti dan je zdajšnji sodelavec praznoval rojstni dan in tako smo takoj začeli debatirati o letih in potem spet stara pesem, ko prijavim koliko sem stara in me tip debelo pogleda ter reče: "Pa daj nehaj! Tebi bi morali vzeti kožne celice in iz njih narediti kremo za pomlajevanje! Izgledaš jih 22!" Naslednji dan me sodelavka (ki je prejšnji dan debato očitno preslišala) pobara o starosti in ko izve mojo starost reče: "Ko si včeraj prišla, smo vsi mislili da si ena izmed študentov, ki je prišla dvignit nalogo za Delo in Dom".
Ampak to še ni vse. Danes grem na wc - pri nas se gre na wc čez vrt v drugo stavbo, v tej stavbi je tudi gostilna, zadaj na vrtu pa zaposleni kadijo, malicajo in večerjajo. In tako danes tečem mimo, z natakarji in kuharji se pozdravimo, nakar eden od njih za menoj zavpije: "Danes boste pa plesali, a ne?" Debelo ga pogledam, ne da se mi razpredati, zato rečem: "Ja, bomo." (kaj češ: "neumno vprašanje, neumen odgovor" si mislim) "Koliko časa pa? Eno uro ali dve?" "Eno." rečem in odbrzim mimo. Ko pridem v pisarno, sodelavcem poročam o bizarnem dialogu in navržem, da se mi kuhar zdi malo ruknjen, nakar mi razložijo, da danes maturantje plešejo četvorko." Resno me je zaskrbelo za svoj izgled. Če si nebi vsako jutro na obraz narisala oči, bi nemara izgledala stara 5. Kar je preveč je pa preveč!

7 komentarjev:

ambala pravi ...

WOW! Super... boš tancovala!

Jah zgledat mlajši je lepo, je pa tudi grozno. Noben te ne jemlje resno, ker vsi mislijo, da si še pokovc... ampak raj zgledam mlajs kot pa starejš ;)

Vanja pravi ...

Ja saj ravno na to sem mislila: nihče te ne jemlje resno. No, pa saj me tudi tisti, ki vedo koliko sem stara ne jemljejo resno. :-)

Axa pravi ...

Meni so se dogajale hecne stvari: pri sedemnajstih sem jih kazala petindvajset, pri sedemindvajsetih pa se mi je prvič primerilo, da so v lokalu od mene zahtevali odsebno izkaznico (za 1 dcl vina!).

Kot že rečeno, naj te jemljejo resno ali ne, vedno jih je bolje kazati manj - sploh ko prideš v moja leta, ampak takrat se videz začne neusmiljeno bližati dejanski starosti.

Ko ti kakšna smrklja v trgovini prvič reče "gospa", pa itak padeš v šok.

Vanja pravi ...

Ali pa ko te šolarji na cesti ogovarjajo z "dober dan". Vedno odzdravim z "živjo!".

Anonimni pravi ...

Ampak ti res izgledaš, kot da jih imaš dvajset. Resno!

Vanja pravi ...

Ja no, saj pravim! Lepo da si se oglasila, da ljudje vidijo da si ne zmišljujem. :-)

ambala pravi ...

Ja mene tudi nazivljajo z gospod, oz tu z Meneer. Mogoče me idajajo sivi lasje... peh.