torek, maj 08, 2007

Odmor

Ravnokar koristim svoje "pol urce fraj". Izmenjaje s polnozrnato žemljo in jogurtom v levi roki, medtem ko desna tolče po tipkovnici. Poleg tega še kramljam s sodelavcem - kot Napoleon sem. In to še z zmačkano glavo za povrh vsega. Aja, kaj sem hotela napisat; malo sem ven padla iz tele scene blogerske. Niti ne pišem niti ne utegnem počekirat vseh tistih 350 blogov, ki jih imam na blogrolli... Malo me jezi, ker imajo dnevi le po 24 ur, tako je kar naenkrat ura polnoč, jaz bi pa še 500 stvari počela. Ampak je fino, kljub temu.... No, samo takole, da se malo oglasim...

6 komentarjev:

Vale pravi ...

No prav, jaz sem že riwc kuhala, ker te ni blo :-)

Vanja pravi ...

Ja no, saj se mi je zdelo, da si že čisto penasta... :-)

Ruth* pravi ...

E, vec ti je bilo vrime.

ambala pravi ...

pridna pridna!!

če te zanima oranžna, prid na obisk ;)

adj. pravi ...

Rajtam, da objavljaš pogosteje od, recimo, mene, ki se ne pritožujem, torej ne vem, kaj je treba komurkoli jamrati. :) Oooo, rad imam komentarje, ker so tako neobvezni. V komentarju bi lahko napisal še sonet. Naj živijo komentarji!

Vanja pravi ...

Dinozaver, že mogoče da objavljam pogosteje od tebe, vendar objavljam redkeje kot prej :-)