torek, april 03, 2007

"Preveč ljudi butastih"

Ja, se strinjam. Avtorica tega bloga (to sem jaz) sicer med drugim piše tudi o butastih ljudeh, kar pa še ne pomeni, da je tudi sama butasta.
Vendar pa se ji zdi butasto, da ni kos nekaterim zagatam, ki zadevajo dotični blog (in blogger beta):
Ko pritisne enter, besedilo sicer preskoči v novo vrstico, vendar je vmes ena vrstica prazna. Kar zna biti z vizualnega stališča precej moteče. Avtorica se že dalj časa čohlja po glavi in razmišlja zakaj je temu tako?
Druga zagata je povezana s komentiranjem: namreč, kadar avtorica komentira na svojem blogu in v polje "word verification" vpiše zahtevano črkovje, je vnos v prvem poskusu vedno zavrnjen. Res butasto, da moraš na svojem blogu "word verification" vedno vpisovati dvakrat! Saj avtorica vendar (kot je že povedala) ni butasta. Vedno vestno vnese želene številke, ampak nič ne pomaga...
Poleg keyworda "preveč ljudi butastih", ste naključni obiskovalci pretekli teden na Tok zavesti vstopali tudi preko naslednjih gesel:
"Prazna denarnica" - No ja, polna ravno ni. Mogoče je trenutno res bolj prazna. Nasvet za vse, ki imate prazne denarnice: Delajte ali pa začnite služiti z bloganjem! Ali pa manj zapravljajte. Včasih tudi to pomaga do bolj napete denarnice.
"Recepti s čemažem": Na tem mestu vas moram usmeriti na kulinariko. Lani sem se namreč čemaža najedla občutno preveč, zato se mi njegov vonj in okus še zdaj gabita, tako da na Toku zavesti letos ne delim receptov, ki vsebujejo čemaž. Mislim pa, da je bil en recept na tej strani objavljen lanskega maja.
"Žalosten maček" Ravno včeraj sem imela opravka z enim žalostnim mačkom. Ta maček bi v bistvu moral biti vesel. Vesel pa zato, ker je obdržal svoj rep, za katerega ga je med begom potegnil moj pes. Podivjanega psa sem nato pošteno oštela - razložila sem mu, da bi mu maček, ako bi bil zloben, lahko izpraskal oči. Revček se je med mojim govorom začel kar malo tresti.
"Kaj kupiti otroku za rojstni dan?" Nimam pojma. Lahko mu kupite neomejen dostop do oddaje Big Brother naprimer. To imajo otroci dandanes radi.
Za konec bi pozdravila vse naključno mimoidoče, vse soblogerje in vse zaposlene v podjetju Nova Ljubljanska banka, ki me redno berete!

3 komentarji:

adj. pravi ...

Najbrž sem eden od preveč butastih, ampak po mojih opažanjih je dvojna verifikacija posledica predolgega (po nekogaršnjem kriteriju) pisanja komentarja. Meni se recimo na tvojem blogu še ni pripetila. Mogoče pa se bo zdajle :)
Preskok v novo vrstico je zoprne anglosaške vrste shift+enter, ker so pač sklepali, da bo večina ljudi presrečna, če bo lahko tipkala in tipkala in se bo klobasa sama lomila in preskakovala v novo vrsto. Pesniki in retardi pa naj pišejo na roko. In spet: meni se to ne dogaja. Ko pesnim, lomim vrstico z enter, kot bi ne imel nobene skrbi na svetu. Maniji čemaža nisem podlegel, o žalostnih mačkih pa ne vem kaj dosti. Razen o tistih pod posteljo. Prašnih.

adj. pravi ...

Jep, prejle se je pripetila, zdajle se pa ne bo.

Vanja pravi ...

Eh, kaj naj rečem, takole se pritožujem, zdaj pa kar naenkrat nobene težave več: blog me prepoznava kot ta glavno šefico, namesto "word verification" piše: "You are currently posting as kameleonka", kljub temu, da se sploh logirala nisem. Lahko po mili volji pišem komentarje, ne da bi vsakič o dvakrat vpisovala črke. O kako lep je ta svet in kako lepo je na tak sončen dan pisati komentarje na svoj blog!

P.S. Hvala ker si me spomnil na mačke pod posteljo. Se bojim, da pod mojo posteljo niso samo mački, ampak pravi debeli tigri. Moram jih ukrotiti preden me pobere zavoljo zadušitve...