četrtek, april 26, 2007

Dialog

Drrrrm Drrrrm....
"Ja prosim!"
"Dober dan "tapata" (zelo hitro pove svoje ime) pri telefonu. Sem slišal da iščete delo.
"Ja, no... Ponujali so mi delo.
"Ja, vašo telefonsko številko sem dobil od gospe teinte....taramtamtam... Imamo veliko dela, pa bi nekoga rabili...
"V katerem programu pa delate?"
"V Autocadu."
"Aha, jaz namreč delam v Archicadu."
"No ja, vseeno se oglasite pri nas, pa bomo videli. Vam ustreza v četrtek ob 11h?"
"Aha. Oprostite, ampak preslišala sem vaše ime!"
"Andrej M."
"Andrej! Midva sva bila pa sošolca! Ni čudno da se mi je zdel tvoj glas tako znan!"
"A to si ti!! Meni se je pa tvoj glas zdel znan! Sploh mi niso dali tvojega imena. Ja pridi k nam v četrtek!"
"Veš da pridem!"

A ni majhen ta svet!? Vse se že zmeniš, nakar ugotoviš, da pravzaprav govoriš s svojim sošolcem. No, v četrtek grem na razgovor. Držte pesti!

9 komentarjev:

lili pravi ...

držim!

Anolopka pravi ...

Navijam zate...

b.leban pravi ...

Itak.

Vanja pravi ...

Hvala za support.

ambala pravi ...

wow super! Two thumbs up!!!

Miha pravi ...

a ni archi pa auto isto :)

Vanja pravi ...

A ne to pa ne. Archi je čisto nekaj druzga - je bolj za arhitekte, pa bolj "igračkast". Anyway, mislim da se bo treba počasi preusmerit, večina arhitektov namreč uporablja autocad - ker ga uporabljajo tudi statiki in inštalaterji in je bolj kompatibilno vse skupaj. Ampak meni je archi simpatičen ;-).

Vanja pravi ...

Ta borba med arhitekti glede archi in autocada je nekaj takega kot pri fotografih, ki se delijo na canoniste in nikoniste...

Miha pravi ...

Nemetchek ;) glede na to, da so kupili Archi ni slaba ideja :)