sreda, april 04, 2007

La moustache

"Mustaše je imel" pomeni: "Brke je imel". Brki. Že sama beseda je hecna. Izgovorite to besedo in poslušajte svoj glas. No, a se vam ne zdi hecno?! Včasih je baje skoraj vsak moški imel brke. Veljalo je, da je človek z brki izgledal bolj šik. Dandanes večina moških ne nosi brkov. Sploh pa nihče od mlajše generacije. Brki se mi zdijo smešni. Nekako nenaravni in nepotrebni. Njihova edina funkcija bi recimo lahko bila lovljenje smrklja. Brada mi je pa všeč. Sploh tista nemarna, ravno prav stara brada, ki ne pika več in ob drgnenju spušča prijetne prasketajoče glasove, kot da se bo njen lastnik ravnokar užgal, se mi zdi zelo seksi. Pravijo, da taki moški izgledajo zanemarjeni. Meni se ne zdi tako. Če bi bila jaz predsednica vlade, bi si prizadevala, da da bi bilo z zakonom določeno, naj se moški brijejo na tri dni. Ker pa politike ne maram, lahko na to kar mirno pozabim. No in brada se mi v nasprotju z brki zdi naravna. Ker jo imaš ali pa nimaš. Ne moreš brade pobrit in pustit samo brkov. Ker to ni ne tič ne miš. Če pobriješ, pobriješ vse. In mogoče je brada vseeno bolj funkcionalna kot brki. Predstavljam si, da je obraz zaradi brade bolj zaščiten in bradača potem pozimi manj zebe. Ampak tistih velikih bedančevskih brad ne maram. Maksimalno en teden je lahko stara. Moj roditelj ima brke odkar pomnim. Najbrž jih ravno zaradi tega sploh ne opazim. Enako pravi moj brat, ki je enkrat vprašal: "Ti, daj mi nekaj povej: Ima naš ati brke ali ne?!" In sva potem oba premišljevala, če jih sploh ima... Pa deda jih je tudi imel. In dedi baje tudi nekaj časa, čeprav njega si pa z brki res ne predstavljam. Babi pravi, da je bil smešen.
Danes sem na cesti opazila moškega, ki je imel (karikirano povedano) brke skoraj tako velike, kot je bil velik on sam. Najprej si zagledal velike košate črne brke, šele potem pa njihovega lastnika. Ta je bil pa res hecen. In medtem, ko se takole smejim tistim velikim brkom, meni ljuba oseba pravi: "Kar počakaj, boš že videla, da bodo gotovo kmalu spet moderni! Tudi jaz si bom pustil brke. Take kot jih ima Charles Bronson!" me draži. No, še tega se je manjkalo, si mislim. Kot da ni dovolj že to, da si hoče kupit motor. Zdaj bo imel pa še brke!
Slikca: sposojena

11 komentarjev:

adj. pravi ...

Menda (ampak res menda) so v starih časih v potni list, pod "posebna znamenja" zapisovali: "bradu brije a brkove nema".

Vale pravi ...

Pusti mu, da si kupi motor, potem brkov ne bo imel, ker bo z njimi premalo aerodinamičen :-)

Vanja pravi ...

Ma ja imaš prav, bolje motor kot pa brki!

Vanja pravi ...

@Dinozaver: Se mi zdi, kot da sem to že nekja slišala.

Ruth* pravi ...

Ej, ej ... meni niso všeč brki. Ne preveč. Meni je všeč bradica, pa meni je všeč brada ...

adj. pravi ...

Motorni brki in brada-čelada.

ambala pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
ambala pravi ...

A ni smešno, da so brki v francoščini ženskega spola... ne vem, men je to mal zanimiv... hihi ;)

(js sm se prej kapitalno zmotu, pa sm kr zbrisu komentar.... désolé)

Vanja pravi ...

Ja res je hecno, da so ženskega spola - bolj lepo se sliši "le Moustache". Pa sem šla preverit v slovar, da sem sama sebi dokazala da se motim. Sicer pa je tudi renaultov Clio ženskega spola: la Clio. Tista clio :-)

ambala pravi ...

No, ampak za Clio še ne rečem, ker je bila to svoje dni muza junaške poezije in zgodovine... Tako, da je ta ohranitev spola nekako logična.
Mogoče pa napišem kak post o teh jezikih.... multiinteresantno!

Vanja pravi ...

Aja! Nisem vedela. Daj napiši post!