torek, april 10, 2007

Bližnje srečanje

Policaj:koliko ste pa vi stari?
Jest (ki mi še nihče ni prisodil več kot 23): Koliko pa izgledam?
Policaj (pogleda D-ja:): Moral bi reči, da je vaša žena. Ali pa punca. Lahko pa tudi hčerka. (To se je samo lepo izrazil, najbrž izgledava kot pedofil in njegova žrtev?! Ali pa se je hotel samo meni malo prikupit in D-ja zjebat, ker je bil fouš, da ima tako mlado deklico?!)
Jest: Hčerka?! Stara sem 30!
D: Hčerka! Star sem 35!
Policaj: Ja no, eden izgleda malo manj kot je, drugi mogoče malo več, pa je.
Kasneje:
D: Ti, tale policaj je pa izgledal starejši od mene, ne?! (ugotovili smo namreč, da je bil policajev sošolec tudi D-jev sošolec)
Jest: Ne ni.
D: O pizda!

Ampak je bil pa prijazen policaj, najprej nama je povedal, koliko sva "prišparala", nato sva dobila opomine. Med tem je še navrgel, da ženske niso dobre za policijo (ker so prešvoh, saj dve skupaj tehtata samo 60kg), so pa dobre za kakšno nesrečo narisat. Ker sem bila zaradi privarčevanega denarja zelo dobre volje, sem njegovo šovinistično pripombo preslišala. Ja prav ste slišali, včasih tudi jaz kaj preslišim. V sili hudič muhe žre in nenenačelnost se včasih tudi izplača: "Ja gospod policaj, prav imate!"
No, ampak če malo premislim - zakaj pa morajo risat rekonstrukcijo nesreče? Saj lahko slikajo s fotoaparatom? Ne razumem najbolje.

Ni komentarjev: