sreda, september 30, 2009

Lepa, nasvidenje!

_

Samo tri mesece je bila z nami - prisrčna mačka, ki ti je zlezla pod kožo že takoj ko si jo samo pogledal. V trenutku ko je že skoraj odrasla in razvila svojo mačjo osebnost, se je od nas poslovila. Sterilizacija naj bi bila zgolj rutinski poseg, mačka naj bi si opomogla po tednu dni. Mooi je v ponedeljek, ko je prišla iz veterine, jedla in se igrala kot da ne bi bilo nič. Včeraj zvečer je začela zavračati hrano in vodo, danes pa, zvita v klobčič, ležala v kotu in težko dihala. Menda naj bi imela prirojeno srčno napako, ki naj bi bila, v kombinaciji z narkozo, usodna. Aritmija srca, voda v pljučih - bratu je poginila v naročju. Ne razumem, ne vem kaj naj si mislim in neskončno hudo mi je.

14 komentarjev:

adj. pravi ...

ooo, grozn. moje sožalje. :(

Unknown pravi ...

moje sožalje. pa tako prisrčna mucka.. vem, kako težko je, ko gredo mačji ali pasji prijatelji v nebesa!

matilda pravi ...

Jih ni besed tolažbe...in vem kako hudo boli. Saj bo...

Sandra pravi ...

O ne... grozno.. hudo.. moje sožalje, vem kako ti je. In kot je rekla matilda... saj bo.. bo.. res bo...

Vale pravi ...

Pri živalih je vedno najuhuje, ker pač imajo življenjsko dobo krajšo od nas. Sem felik mucoljub in vem kako je ... sama sem izgubila že tri mucke :-(

Dijana pravi ...

Sozalje. Upam, da te bo v prihodnosti razveselil kaksen macji prijatelj.

M pravi ...

Ojej, moje sožalje. Marca letos je cela familija jokala kot dež, ko smo izgubili činčilo. Sama sem še 2 tedna potem pivnala oči, če jo je kdo samo omenil. Pred nekaj dnevi smo skupaj pihali svečko zanjo - imela bi RD.
Vem, da je hudo, ampak sčasoma bo bolje. Pozabiš je pa ne - živali, ki ti je prirasla k srcu, že ne.

Jokaj - začasno tud to pomaga.

lili pravi ...

oh... res hudo...

matilda pravi ...

Oh, ja jokaj.Kolikor ti milo in kolikor ti drago. Jaz sem mojo mico cico (eno od pokojnih 8) videvala še kar dolgo. No, videvala, ko sem šla po stopnicah je bila tam, kot vedno. Ja, saj vem, da je ni bilo. Pa vendar je bila.
Drek bo ko bom prišla, kamor mam za prit (da se razumemo sem stroga ateistka, nekrščena in iz komunistične familije, ki to tradicijo ohranja in neguje), ampak, ko bom stopila skozi tisto svetlobo bo tam ena grozna gužva, en mačje-pasji rock koncert z mojo staro mamo na čelu, ki bo oblečena kot Diana Ross, da ne omenim vseh tistih brezdomih (govorimo o micah in ne propadlih glasebenikih afro-amariškega porekla), ki so bile v reji...:-D Še bo mačjega žura!

Anonimni pravi ...

Moje sožalje ... Tudi najina je umrla, že spomladi in prav zdaj se počasi pripravljava, da bi šla pogledat, katera mucka naju hoče ...

Sasha pravi ...

:s Moje sožalje!

Vanja pravi ...

Hvala vam! So nam rekli, da v normalnih pogojih ne bi živela več kot eno leto. Menda te mucke s srčno napako pogosto najdejo zvite v klobčič, mrtve. :(

Avena pravi ...

Moje sožalje!
To je res tako hudo...., sploh takole na hitro in pri tako mladi živalci. Tudi mi smo na hitro izgubili 4 mesečnega mucka, dve leti bo tega, pa še vedno vsak dan razmišljam, zakaj, pa kaj bi lahko še naredili, pa... Njega pa ni več.
Ja, mali Mooi tam nekje ni dolgčas, veliko družbe ima. Naj jim bo lepo.

Anita pravi ...

:(