petek, september 18, 2009

Slovenija, odkod lepote tvoje?! Drugič

_

V komentarjih pri prejšnjem postu ste nekateri izrazili željo, da naj, namesto da le kritiziram, objavim kakšen zanimiv primer iz pozitivne prakse.
Smo šle predvčerajšnjim s puncami na delovni izlet v Brežice. Smo se tri zelo trudile in s svojimi široko odprtimi kvadratnimi očmi iskale kaj lepega, vendar vas moram žal razočarati. Mene je "navdušila" zgornja malarija, kolegici pa spodnji balkončki. Priznajte, da je sredinski na levi strani res imeniten! No ja, tudi ostali ne zaostajajo prav dosti.

P.S. Če vas pot zanese v Brežice in predvidevate, da vas bo tam popadla neustavljiva želja po kofeinu, predlagam, da si kavo nesete s seboj v termoski. Če pa predvidevate da boste lačni, si v menažko pripravite kosilo. Za ta nasvet mi boste še kako hvaležni!

P.S.S. Menda da dober kafe kuhajo na Otočcu, vendar se tam ne ustavljajte, če nimate v žepu vsaj treh evrov.

17 komentarjev:

Šuši pravi ...

ah, pa saj v Brežicah se tudi kaj najde. Pozabila sem ime kafiča, kjer se dobi kavica. Glede kosila pa na Gadovo peč (ki je sicer ven iz Brežic). Matr, tam res ni nič ... ni čudno, da se pol Brežic drogira.

Glede lepote pa tako: tako redko se kaj res luštkanega najde, ne da bi tisto lepo pokvaril kak majmune, da se pač zabavaš z grdim :D

adj. pravi ...

Zgornji, eee... sklop? Je krasen.
Mimogrede: kaj pa praviš o nedavno prikazanih (tajkunskih?) hišah Igorja Bavčarja? Jaz sem bil prijetno presenečen.

Vanja pravi ...

Šuši, hvala za tole dragoceno informacijo. Prejšnjič smo bile v penzionu Les - so nam ga priporočili, pa ni bil preveč greha vreden - testo za pico ni vsebovalo soli, od sirov naj bi bil v originalu gor "rumenko", pa smo sa nadomestile z dodatkom (ja, po njihovo je to dodatek) - z mocarelo. :)
Dinozaver, prosim razsvetli me - ker ne gledam TV-ja sem prikrajšana za ta, in marsikateri temu podoben, podatek. Sem pogooglala, pa stric Huhel nič ne ve o tem - edino kar je vrgle ven so neka plastična bela vhodna vrata hiše v Murglah. :)

Sv3der pravi ...

h ... h ... h ... hahahahah. Zgornji niz je naravnost, khm, fantasticen. BRAVO! in HVALA za polepsanje vecera

-sv3

Vanja pravi ...

Sv3der, hvala za razumevanje in ni za kaj! :) Ampak... a balkončki te pa puščajo ravnodušnega?!

spela pravi ...

bojo mel pa zato iber kul mladinski center, mogoče jim pa lahko namignemo, da je dober kofe tržna niša! če bojo pa še kaki sendviči zraven, pa sploh :D

v bran prejšnjega šimfajočega članka in komentarjem naj povem, da sva s sodelavko tudi na poti v Kobarid imeli oči na pecljih in (skoraj zaman) iskali kaj (v zadnjem času) od človeških rok zgrajenega, pa vendarle očesu prijetnega. uočili sva eno potencialno kandidatko v logatcu, na žalost med vožnjo, ampak si bomo naslednjič vzeli čas in zadevo proučili.

Vanja pravi ...

Špela, mladinski center bo definitivno krasna pridobitev. Ja, nujno jim moramo namignit glede kafeta in ostale ponudbe.

spela pravi ...

aja, tudi jaz nimam časa teveja gledat in zdaj, firbec kot sem, umiram od želje po videnju tajkunskih hiš! Dino ;-) prooosim!

Vanja pravi ...

Ja, tudi jaz željno čakam na kakršenkoli podatek o tajkunskih hišah. Od Dinozavra pa nobenega glasu...

Dinozaver pravi ...

O, pardon. No, v torek sem slučajno videl na TVS1 prispevek o osebnem premoženju IB in pokazali so dve hiši, ne spomnim se več, kje stojita. Ena je solidna lesena brunarica, mojemu laičnemu očesu rahlo nordijskega videza (stoji pa menda sredi 10.000 kvadratov velike parcele), druga je ornk zidana kmečka hiša s kvazi kamnito fasado, brez fensi sranja. Obe hiši se lepo vklapljata v okolje - vsaj za moje, kot rečeno, laične oči. No, tista brunarica je iz precej svetlega lesa in se malo bliska sredi trave, ampak stil je že pravi.
Skratka: če najdete kje posnetek dnevnika TVS s 15.9., tam se da to videti.

Dinozaver pravi ...

Tole je brunarica.

Vanja pravi ...

Dinozaver, je bil Dnevnik ali Odmevi? Sem šla dvakrat skozi Dnevnik, sicer z drsnikom, ker mi ob kontinuiranem poslušanju vsega tistega zavre kri, pa nisem našla prispevka o bavčarjavih bajtah. brunarica s slike je pa... brunarica, za moje pojme morda rahlo predimenzionirana. Nadstrešnica za avto je pa pravi horror, če bi jo podrli, bi predimenzionirana bajturina izgledala veliko boljše.

spela pravi ...

meni so tudi bolj všeč brunarice v janko in metka velikosti. ni lepo, če je brunarica tako ogromna, tole je že skor planinski dom :)

Vanja pravi ...

Špela, meni je čisto jasno zakaj je tako ogromna. Si predstavljaš gospoda Bavčarja v brunarici v velikosti "janko in metka brunarice". Saj niti noter ne bi prišel, kaj šele ven! Revež bi se zagozdil in potem ga bi morali skozi okno pitati s kaviarjem ter mu v usta ulivati šampanjec. :)

adj. pravi ...

Po mojem Dnevnik. Saj ne vem več. Mogoče je bilo tudi 16.9. Se opravičujem, moj spomin je že rahlo načet.

Vanja pravi ...

Oh, ne govori mi o spominu, moj je kot rešeto...

matilda pravi ...

Hehe, balkoni so naravnost fantastični v svoji grdoti.