sreda, september 09, 2009

Se vam morda tole zdi dolgočasno?!


Pravijo, da je Bruselj dolgočasen...













Zame ne.

18 komentarjev:

adj. pravi ...

Zmerno. :)

ana pravi ...

vidim, da si držala besedo s pivom in vaflji :) in se imela fino

Unknown pravi ...

Lepe fotke!!! in prav nič dolgočasne

storyteller pravi ...

Tudi meni ne deluje dolgočasen. Po tvojih fotkah sodeč :)

Vale pravi ...

Kot sva že ugotovili. Če si dolgočasen, ti je pač povsod dolgočasno. In hvala Lili za odlične napotke.

ursa pravi ...

Ja, mater, totalen dolgcajt.
Šiht manjka. Pa futer iz menze.

Vanja pravi ...

Res je, če si dolgočasen, ti je povsod dolgočasno. Vendar se da tudi dolgočasje premagat: z dobrim pivom - recimo s trappistom bi šlo krasno.
Ja Lili, hvala za napotke!!

Anonimni pravi ...

jupej, Bruselj je daleč od dolgočasnega, to je en tak res neumesten stereotip. Mesto je kul in odkrila si moj najljubši Zebra bar :)).

p.s. Kako ti je bila pa muzika všeč v Zebri?

Vanja pravi ...

Oh, Zebra je zdaj tudi moj naljubši lokal. :)) Muska je bila super, dasiravno sem zamudila jazz na nedeljsko jutro, ampak kaj češ. No, menda da imajo tudi neke live bande, ampak ta vikend na žalost ni bilo ničesar na sporedu. Zebra je bar, ki diha - to je dandanes redkost. No, hočem reči, da tega nekako nisem vajena. Žal.

matilda pravi ...

Nedeljski jutranji jazz...kar milo se mi stori od lepega. Že sama misel na to pa še zelo dobro vizualiziram;-) sploh s tem fotkami. Tiste jagode so pa že poezija.

Vanja pravi ...

Matilda, vidim da mi je uspelo. :)

spela pravi ...

zelo dolgočasno! toliko fotk pa niti enega kosa oblačil/obutve ;)

Vanja pravi ...

Oh, ko sem pa vse nase navesila. :))

lili pravi ...

jipi!!! sem res vesela, da ljudje spoznavajo dobre plati tega mesta, meni se zdi, da ima zelo malo slabih. ;)

Ruth* pravi ...

Nisem še slišala, da je Bruselj dolgočasno mesto, res, da sem se le mudila čez in si nisem vzela časa za posedanje, se mi sodeč po fotografijah kolca po ponovnem obisku. Takšnem, trajajočem. ;)

Unknown pravi ...

Lili, res je, malo slabih plati ima - vsaj jaz jih nisem zaznala.
Ruth, ja priporočam postanek naslednjič.

ninalena pravi ...

o, vaflji in pivo!
ko sem bila zadnjič v Bruslju (2004, bemtiš), sva z kolegom v Slovenijo izvozila: on rucak piva, jaz pa potovalko čokoladnih vafljev. mislim, da sem bila tisti teden na pargu zastrupitve z vaflji.. ;)

Katarina pravi ...

zelolepo ;-)