sreda, september 30, 2009

Ljubezen gre skozi želodec

_

Oni dan je Matilda v komentarjih omenila novo kuharsko oddajo z naslovom Ljubezen gre skozi želodec, ki jo vrtijo na POP-tvju. Jasno da, kadar je govora o hrani, kuharskih knjigah ali kuharskih oddajah, takoj zastrižem z ušesi. Zato sem šla gledat v arhiv POP-tvja in preletela prvi dve oddaji. Glede na to, da sem ju zgolj preletela, na tem mestu ne bom podajala svojega mnenja, me pa zanima kaj si o njej mislite tisti, ki ste si zadevo bolj temeljito ogledali?! S komentarji na plano!

30 komentarjev:

Vale pravi ...

Kuharske oddaje so postale takšen fenomen kot reality showi in bore malo kuharjev še srečamo v njih. Sama, kljub temu, da rada kuham (pa pravijo, da dobro) nikoli nisem niti pomislila na to, da bi imela kuharsko oddajo ali pa napisala kuharsko knjigo. To je pač tako, kot nekateri, ki radi pojejo in mislijo, da so že kar odlični glasbeniki. Nekateri radi kuhajo in mislijo, da so že dobri kuharji. Seveda se med amateriji vedno najde tudi kdo, ki je primerljiv s profesionalcem, vendar so to res redke izjeme. In blazno me moti, ko nekateri forsirajo svoje konjičke, predvsem zato, ker pač lahko (beri imajo veze in poznanstva, pa denar seveda), to pa počnejo na amaterski način. Ampak, ljudje so zmeraj bolj površinski in površni in jih takšne zadeve pač ne motijo. Kot sem že na svojem blogu napisala, me je v oddaji blazno zmotilo, ko so natočili pivo, pa niso omenili zakaj pivo (no, razlaga je bila, ker jima je nek kuhar to priporočil), niti katera vrsta piva. In tu se izkaže amaterstvo. Kultura kuhanja je tudi v tem, da se pove kaj in zakaj je nekaj k neki hrani postrežneo in na kakšen način je postreženo. Ampak, ker sem tudi sama amater in nisem strokovnja, lahko rečem samo še: "Le čevlje sodi naj kopitar!"

Ana pravi ...

v srednji šoli sem preživela dopoldneve v družbi oddaje ready steady cook. od te oddaje sem veliko odnesla, ker so, to kar pogreša Vale, za vsako stvar, ki so jo dodali, povedali zakaj so to naredili in kaj to doprinese k jedi. tudi jaz pogrešam, da bi se česa več naučil

adj. pravi ...

Hohštaplerska verbalna driska.

K pravi ...

mene blazno sproščajo kuharske oddaje. gledam oliverja, lawsonovo (čeprav mi je zoprna), z damijanom, kuharski kotiček pri oddaji na vrtu, zdaj sem 2x gledala kdo je kuhar?, gledala sem desetko in tiste petminutne oddaje z napotom "za mizo" in da, pogledala tudi prvo epizodo ljubezni skozi želodec. in mi je luka novak tako zoprn dec, da najbrž ne bom pogledala nobene epizode več. res zoprn retorik. se kar strinjam z adj., na žalost.

storyteller pravi ...

Meni Novakova ne gresta skozi želodec :) Drugače sem brez TV-ja, od jutri tudi brez interneta (doma), tako da bom očitno vse, kar bom uspela izvedeti o tej oddaji izvedela tu med komentarji :)

Nihljaj pravi ...

Jaz sem pogledala dve oddaji - da bi izvedela kaj koristnega niti ne, ker me kuhanje itak ne fascinira, plus zadeva je zrežirana blazno na hitro oz. s takšnim tempom, da niti J. Oliver ne hiti tako zelo kot zakonca Novak. Meni sta simpatična kot par, ker se vidi, da se dokaj ujameta, všeč mi je komunikacija med njima in to je to ... Pa malce drugačna kuharska oddaja je, tako da jo bom verjetno še kdaj pogledala.

jaka pravi ...

annoying. po dveh minutah. dost je.

Anonimni pravi ...

strašno sta simpatična.
kuha izgleda dokaj zabavna.
drugih ambicij pa najbrž nimajo.

Nihljaj pravi ...

Aja, moteča je edino Valentinina govorna napaka in splošen hiter tempo govora obeh ... Verjetno tako pač je, samo na tv izpade malce zamotano in nerazumljivo :)

Vanja pravi ...

Najbrž se ne spodobi da vas izzovem in nato ne dam svojega komentarja... Je bil pa danes precej težak dan za mano, tako da mi je morda deloma oproščeno...
Skratka, oddaja se mi zdi načeloma dobro zasnovana, dasiravno v njej pripravljene jedi zame niso nič posebno novega, ampak konec koncev mi je vseeno - kuharske oddaje zelo rada gledam, četudi v njih včasih kuhajo kaj kar že poznam... Kar se tiče slovenskih amaterjev, ki kuhajo pred kamerami: meni je bila strašno simpatična Anja Tomažin, ko je kuhala v TLP-ju. Tako sproščena, nevsiljiva, videlo se je da ima smisel za kuho, da je spretna, da v kuhi uživa - vedno znova bi jo lahko gledala. Novakova pa... preveč se trudita biti všečna in sproščena. Morda bi ju celo lahko gledala, če bi gumbek za glasnost zavrtela v levo do konca.

Karmen pravi ...

Meni je Nejca strašno simpatična, zelo luštna, tudi z govorno napako. Malo sta sicer afektirana, manjka jima kilometrine pred kamero. Sam koncept odaje pa se mi zdi kopija Jamieja. Sicer sem gledala prvo oddajo, kjer so "kuhali" (hehe) dunajce in takrat niso objavili receptov. Mogoče jih bodo pa potržili s kakšno novo knjigco :-)

Vanja pravi ...

Mene njena govorna napaka sicer ne moti, ampak gospoda pa ne morem poslušat, je preveč histeričen.

matilda pravi ...

No, pa še moj piskrček;-) Oddaja je njegova; definitivno. Ona je okras, tudi če morda misli, da ni samo to. Govorim o konceptu, nastopu, kameri, nastopanju. Govorna "napaka" mi je simpatična in tu se simpatije tudi končajo. Zadnjič mi je moja nesestra lepo povedla kako in kaj je s kuho. Kuhat moraš znat. Obstajajo osnove kuhe. Fantaziranje, eksperimentiranje, mešanje nenavadnih zadevščin je blef.(Ja, ja jaz rada to počnem in prikrivam okuse:-I Imam raje začimbe kot hrano)Show. Prikrivanje in prekrivanje bistva. Bajdevej ve kdo za tečaj peke slaščic. Tak pravoveren???

Vanja pravi ...

Ne vem, lahko pa organiziram. Spomladi. Je kdo za?!

matilda pravi ...

prva kandidatka se javlja.In veš kaj, pol se bomo snemale v fensi firtohih in z naglosiranimi žnablcami bomo lizale prstke in govorile na hhhrrr....in to prodale kaki komercialki:-D Jezus sem žleht. Resno pa mislim s prijavo.








.

Vanja pravi ...

Matilda, ja, zato sem pa rekla spomladi - da si do takrat pripravim kuharski outfit in shujšam za 15 kg, da bom šik pred kamero. :D Ne, resno, bom razmislila o programu, pa javim... :)

matilda pravi ...

Oh, pa medve razmišljava na isti frekvenci ...mislim na kujšanje, za firtoh pa že vem kakšen bo; črnačrnina z 9%elastana, da bom bolj gibljiva in centimeter pod pogačico (šika je šik). Zdaj pa resno;-) se že veselim!

Vanja pravi ...

Oh da, tudi jaz se neizmerno veselim - bolj kot peke se veselim samega happeninga. :) Mam pa v rokavu že kar nekaj idej, ki pa jih zaenkrat ne bom na glas povedala (prostor, program, itd...) :))

Anonimni pravi ...

Oddaja je tako kot večina oddaj na televizijah nizke profesionalne ravni. Pocenkarska produkcija. Lastna promocija, kot je že nekdo komentiral. Zelo rad pogledam kuharske oddaje, z razlogom, da se česa novega naučim od profesionalnih kuharjev. Nekaj brilijantnih oddaj je bilo na BBC. To je slog oddaje, ki ne ponudi ničesar zanimivega. Oddaja ni vredna ogleda. Žal, vse v njej je podpovprečno.

Anonimni pravi ...

ma kako naj zacnem.,..ma ne mores reci 3 krat po tv da bararancinse ne goji v ali pa na kurac in vse to to to to....sramota!!!za slo kuhinjo katera sploh ne obstaja zato pa je ne rabi se bolj blatit z 2 mio idioti 1 krat na tededen in vsi smo face..,..v lajfu niste videli bazilikeo,p,suhe se oproscamkuhinja ni hec oz pa pa pa glava in kondicija in ne me jebatz vaso vegeto brez zamere....ampak ko ko govorimo ali pa ce se se ze pogovaarjamo o hrani to to to toP.bodimo resni,,ma resni

Vanja pravi ...

Anonimni, se popolnoma strinjam! :D

Pina pravi ...

Živčna. Enkrat in nikoli več.

Anonimni pravi ...

Men je ful bedno in otroka (ta manjsa) sta prevec energicna. Starejsa more pa res nerada bit tam. Cela oddaja je mal prevec in vse more bit slovensko! Luka mi res ni simpaticen.

Vanja pravi ...

Jah, otroka sta pač otroka, saj sta čisto prisrčna, najbrž se jima zdi fajn, da sta na televiziji. Ta starejša je pa pač v nerodnih letih.

Anonimni pravi ...

Ja, mas prav. No, ce je njim zabavno snemat tako oddajo, pa prav, ne!

Vanja pravi ...

Vsak tele 'ma svoj vesele, če je za to plačan, še toliko bolje! :)

Anonimni pravi ...

I like that. Je pa res da bi lahko dodali recepte.

Vanja pravi ...

A, ne ne, recepte bo treba kupit - bodo najbrž lepo zbrani v knjigi. :))

Anonimni pravi ...

Tako rekoc reklama za njihovo knjigo. Cudna reklama......;)

Vanja pravi ...

Ja, to pa res, se strinjam.