petek, september 18, 2009

Bla

_

Bloganje se definitivno izplača. Včerajšnji sestanek je uspel. Evasardina je bogatejša za eno sfilcano broškico, jaz pa za krasne nove bedže. Poleg tega sva ugotovili, da si krajinski in bajtarski arhitekti nismo nesimpatični, kot so nas narobe podučili na faksu.

11 komentarjev:

storyteller pravi ...

Uau! Res kjut bedži! :)

Šuši pravi ...

oo, luštni so. Všeč mi je ideja

adj. pravi ...

Fletn.

Anonimni pravi ...

uf, res sem se mela fino! in broška me krasi tudi danes :) mislim, da bo dobila stalno mesto na moji najljubči jakni!

ana pravi ...

luštno. tudi jaz sem razmišljala o teh za en swaparoo. pa se nisem dovolj hitro podvizala :)

Vanja pravi ...

Eva, me veseli. :)
Ana, na uho: jih ima še! ;)

Ruth* pravi ...

Precartlih! MELA! ;))

spela pravi ...

mela tudi jaz. lahko potrdim, da izgledajo superkul. sploh sem včeraj kar vzdihovala od mešanice zadovoljstva in zavisti - bedži in še pas je bila res morilska kombinacija.
šment, škoda, da nimam časa izdelovat kaj za menjavo. evasardina, kaj pa, če častim kavo in rogljiček, a pol jih lahko tudi jaz dobim ;-)

Anonimni pravi ...

špela, seveda (velja tudi za ostale!). vedno se da kaj zmenit :) napiši mi, katere se ti dopadejo, pa se zmeniva za kako pavzo med službo!

spela pravi ...

eva, hvala! ti kar mail napišem :)

Vanja pravi ...

Špela, mislim da bova morali določiti dneve v tednu, ki bodo določali kdo kaj nosi. :)