četrtek, september 24, 2009

Tea anyone?!

_

V Združenem kraljestvu so nori na čaj. Pravzaprav so z njim obsedeni. Glavna proizvajalca Tetley in P&G imata čaj pakiran kar v kilskih in polkilskih omotih, stanejo tam okoli funta, če so v akciji, pa recimo okoli dva v regularni prodaji. Govorimo seveda o čisto navadnih pravih čajih, brez kakršnegakoli dodanega okusa - v UK v glavnem pijejo pure tea.
Ko sem bila na Škotskem, sem se s čaji kar dobro založila, ta zaloga pa niti ni pošla, to poletje sem namreč postala nenavadno kofeinska - kakšen dan so bile na dnevnem redu tudi po tri kave. No, kljub vsemu... ker je najbolj navaden P&G še vedno eden izmed mojih najljubših čajev, se mi je zdelo, da bi bilo škoda, če ne bi pokoristila praznega placa v potovalki prijateljice, ki je te dni prišla domov na počitnice. "Mi prosim prineseš ene P&G tips, če boš imela plac v potovalki?!", ji pišem, potem pa me je danes skoraj kap zadela, ko je predme postavila vrečo, v kateri je bil cel kilogram čaja. "Zakaj pa toliko?" "Ker je bila ravno akcija!" odvrne Anja. No, poleg vseh prejšnjih zalog imam zdaj v omari še dodaten kilogram čaja. Razmišljam, da bi odprla čajnico, v nasprotnem primeru me bo namreč od prevelikega uživanja antioksidantov še razneslo! Tea anyone?!

16 komentarjev:

storyteller pravi ...

Tea, please! ;)

K pravi ...

storyteller mi je vzela besede s tipk. (:

rada imam čaj, mi pa poleti sploh ne paše. ko pritisne prvi hlad, si ga pa vedno kuham/naročam.

matilda pravi ...

Neee, pa saj boš še pila kavo to jesen, kaj ne?

Karmen pravi ...

Ne, hvala. Čaja ne maram.

ana pravi ...

tea for two and two for tea... pa para papa papa

Vanja pravi ...

Kolibri, jaz sem danes že otvorila sezono, jutri zjutraj grem v pisarno z grelcem vode pod pazduho. :)
Matilda, morda pa res. Mmmm, ta trenutek sem si zaželela take s šlukom Bailey-a.
Ana, ja v dvojini je pitje čaja zelo prijetno opravilo.

Anonimni pravi ...

Oh yes, please, I'd love to have a cup of fine tea with you. And listen some music of your choice :) .

Vanja pravi ...

Hehe. Emetka, javi se na mail. :)

adj. pravi ...

Ooo, kila čaja je seksi!

Vanja pravi ...

Kenede! ;)

Vale pravi ...

Menjam čaj za usnje :P

Vanja pravi ...

Velja, spomni me da ti dam en paketek P&G-ja! :)

Anolopka pravi ...

Jaz bi se povabila na kak čaj z največjim veseljem... ;)

Vanja pravi ...

Anolopka, počakaj no da se ugnezdim! :)

Anolopka pravi ...

Čakam... :)

Vanja pravi ...

Kdor čaka... dočaka. Jaz sem čakala eno leto, boš že potrpela kakšen teden ali dva! :)