četrtek, avgust 09, 2007

Zagate

Zjutraj me na službeni mizi pričaka prazna steklenica vina in par kozarcev. Kasneje izvem, da je bil na delovnem obisku računalničar, ter da se je delo zavleklo do polnoči. Ampak danes ne morem ustvariti nove datoteke, ne morem shraniti ničesar kar sem naredila, ne morem shranit ničesar, kar sem dobila po mailu. Poleg vsega mi ne dela računalniška mreža. Berem Pravilnik o normativih in minimalnih tehničnih pogojih za vrtce, gledam na uro in čakam da bo mali kazalec prilezel med peto in četrto, da bom odpeketala na kafe v bližnjo "zijalnico". Sprašujem se ali bi bil moj današnji delovni dan kaj bolj uspešen, če bi računalničar včeraj namesto vina pil sok?!

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ahem, mislim da je KLJUČNI podatek ta, da je bil na mizi PAR kozarcev :- )

Vanja pravi ...

Čist uhka... :-) Meni je vseeno, hočem samo da jutri škatla dela kot je treba!

Vale pravi ...

Po moje bi bilo še hujše, če bi bil na mizi sok ...

BTW ... danes sem bila prepričana, da bom uživala zadnji delovni dan v tednu sama v pisarni ... šefla je končno napovedala dopust, Sulfo že dopostuje, Sulfeta bi morala biti na drugi lokaciji ... ampak glej ga zlomka ... Sulfeta je v pisarni in še eno kurovodkinjo so mi namontirali zraven, ker je ostala brez računalnika in koristi Sulfotovega ... ker imajo to srečo, da sem zjutraj bila prijetno presenečena, jih mučim samo s Patetico ... nadaljevala bom z jazzom in končala z Amon Amorthi ...

Vanja pravi ...

Oh Patetico!! - v soboto naj bi igrali na Kamfestu, pa je dež napovedan. Ni pravice na tem svetu, ti rečem!
Moj računalnik je pa danes korekten! + tega vse kar sem včeraj naredila shranjeno na desktopu!