torek, avgust 21, 2007

Bizarno bizarčkano...

oseba A: A pri vas delate tudi kakšne projekte v Srbiji?
oseba B: Mhm, neeee... Zakaj pa ravno v Srbiji?
oseba A: Mislim, no tako, če bi imeli projekte v Srbiji... potem bi bilo treba tja hodit.
oseba B: Ja najbrž bi bilo treba tudi kdaj iti tja, ja.
oseba A: Še dobro da ni treba, ker veš, jaz pa srbov ne maram!

WTF?!! Jaz pa ne maram ljudi, ki imajo v svojih glavah ropotarnice v katerih je polno nepotrebne navlake...

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

in če ne maram vampov? (dvobesedno)

Vanja pravi ...

Ljudje, ki ne marajo vampov znajo biti čisto prijetni.

Anolopka pravi ...

Se mi zdi, da je tale spet pisarniška... A mam prav?

Vanja pravi ...

Anolopka res je. Vem, da že malo utrujam s tem, a se mi vseeno zdi, da moram kdaj pa kdaj kakšno bizarnost podeliti z vami...

Vale pravi ...

Jaz te čisto razumem, bodi srečna, da vas je malo ... kaj pa pri nas, ko nas je cca 300 v bajti ...

Vanja pravi ...

Ja res nas je malo, a se že takoj pozna ko pride kakšen nov - je takoj druga klima...

Anolopka pravi ...

Sploh nisem mislila, da utrujaš... Meni je prav zanimivo prebirat tvoje zapise.. ;)

Še...

Vanja pravi ...

Anolopka, prav, bom še kdaj pa kdaj nametala sem gor kakšno poslastico. Danes smo se naprimer podučili o trgovini z belim blagom, pa o mafiji zaradi katere ponoči ni varno iti iz hiše, o shizofrenih južnjakih, ki jih slovenci drugega za drugim vestno jemljemo v službe, o tem kako ubogi so Francozi, ker imajo probleme s črnci... Komaj čakam da si kupim I-pod! Začasno bi bil nemara dober tudi ementaler. Pardon, gauda, ementaler ima preveč lukenj!
Na žalost se pogovori vršijo samo ob odsotnosti šefa. Pa tako fino bi bilo, da bi jih tudi on slišal!