nedelja, avgust 26, 2007

Nekadilci

Včeraj smo šli s sodelavci na kafe. Mizo v "zijalnici" smo zasedli: trije nekadilci (od teh eden bivši) in ena kadilka. Takoj ko sem iz torbe privlekla svoje potrebščine (tabak, papirčki, filtri) se je začelo splošno navdušenje. Najprej šef: "Joj, kako je meni to všeč! Če bi jaz kadil, bi tudi zvijal. To so res taki fini rituali. Proti kajenju nimam nič, vem da sem potencialni kadilec, a s kajenjem raje ne začnem. Ko sem bil na obisku pri sorodnikih sem kadil Moravo, to so najboljši čiki!" Nato sodelavec (bivši kadilec): ne reče nič, seže po vrečki in začne zvijati smotko. "Kaj je pa zdaj to?" vprašam, "Saj ti ne kadiš?!" "Prižgal bom, a ne bom inhaliral" reče. Izdelava smotke mu ne gre najbolje od rok, zato moram delo dokončati jaz. Kmalu zatem po vrečkici poseže še ta tretji in tudi ta začne zvijat. "A zdaj pa še ti?!" "Ne ne, saj ne bom kadil, samo luštno mi je zvijat!
No, taka je ta s temi nekadilci...

Ni komentarjev: