sreda, avgust 29, 2007

Z vonjem po gozdnih jagodah...

Celo poletje sem iskala svoj poletni vonj in ga zdaj - konec poletja tudi našla. Nakar je nastopila dilema, če ga sploh otrebujem, ker da je itak predrag in da imam še dovolj drugih za porabit. In ker prenavljajo ploščad pred Maksijem, kot vsak dan tudi danes delam mimohod med policami in opazim, da imajo samo še enega. Hm, pa limited edition je. "Ne, ne bomo kupili", si rečem in urno odpeketam iz trgovine. Po stotih metrih se sklenem vrniti nazaj - je treba zapraviti rezervacijo od Vzajemne. Torej grem in kupim. Prodajalka: "A vam lahko podarimo tester, parfum je namreč zadnji - teh namreč ne bomo več imeli v ponudbi." "Seveda lahko!" No, zdaj imam pa kar dva!

8 komentarjev:

Vale pravi ...

Boš pa ekstra diškala :-)

Anolopka pravi ...

Kateri te je pa tako premamil?...firbčna...

Anonimni pravi ...

Deset let imam že isti parfum. In se ga ne naveličam. Enostavno ne najdem takšnega, ki bi mi bolj ustrezal :- )

Vanja pravi ...

Anolopka, Paco Rabanne.
Karmen katerega imaš? Jaz moram vedno imeti vsaj dva - enega poletnega ter enega zimskega, včasih še kakšnega za občasno uporabo.

Anonimni pravi ...

Kameleonka, ahem... enkrat sem slišala nasvet od ene čudovite nobl gospe stare šole, ki mi je rekla: "Prava ženska ne pove, KATERI parfum uporablja." In tega se držim.

Lahko pa ti zaupam, da je čista svetovna klasika. Žal pa so se pred kratkim odločili, da ga bodo *redizajnirali (mah ne najdem pravega izraza), da ga bodo osvežili po novejših trendih. In to mi ni všeč.

Vanja pravi ...

Aja saj res, saj vem kateri je! ;-) Ta je pa res klasika. Meni je sicer malce premočan.

Anonimni pravi ...

Močan? Hm, ne vem če misliva istega. Ta mi je všeč prav zato, ker je izredno nežen :- )

Ja, zdaj sem se spomnila, da je še eden, ki mi je všeč. Tisti pa ima res močnejši vonj, ampak je eden najdražjih in pri nas se ga še vedno težko dobi. Kadar ga omenim kot možno darilo, mi najljubši ne reče več "najdražja" ampak "najskuplija".

Vanja pravi ...

Morda pa res ne misliva istega.