petek, november 30, 2007

Odkritje dneva

Tale post je namenjen izključno nosečnicam, ki želijo izgledati šik. Prijateljica Malči (ki je v pričakovanju) mi je pravkar poslala mail z naslovom "Odkritje dneva", za katerega se mi zdi, da ga moram nujno objaviti. Takole gre:
...Rada bi s teboj delila odkritje dneva.
Ob vsej potrošnji in ponudbi je nakup žab v mojem primeru izjemno težak. Lahko kupiš take za stare mame, kajti edino take modele prodajajo za moj tip debelih ljudi (o korenčkastih hlačah in črtastih srajcah pa drugič...), ali pa tvegaš, da ti bo trebuh preščipnilo, pa še slabo ti bo cel dan.
No, danes sem našla rešitev. Kupiš izjemno lepe vzorčaste žabe št. 5 (!!!) in jih oblečeš z ritjo naprej. (Od časa do časa moraš sicer na stranišče, da si popraviš gube, ampak sicer pa lepo zgledaš in ne trpiš).
Ne samo, da sem tvoja najboljša prijateljica, sem tudi najpametnejša med njimi!
Škoda ker Malči ne piše Bloga, prepričana sem, da bi se ob branju le-tega nadvse zabavali!

6 komentarjev:

lili pravi ...

jaz sem pa v času nosečnosti našla v H&M celo take za nosečnice. samo valjda ful malo izbire, tako da si je njen nasvet dobro zapomniti, če bom še kdaj v 'taki situaciji'.

b.leban pravi ...

Tudi mene je H&M rešil iz zagate s takratno ponudbo modrih in zelenih žab. Kontra vsem črnim in kožnim za mrtvake. Ista zgodba je z modrci za dojenje. Beli, beli, beli, črni, beli...če bi znala to šivat, bi bila bogata.
Plus za iznajdljivost, le ne vem, če se ti da cel dan popravljati žabe, ki lezejo po svoje, ko imaš že tako ali tako težave s svojo obliko.

Anonimni pravi ...

Drage dame!

Žal mi je, ker ne pišem svojega bloga, vendar si lahko mislite, da imam ogromno dela z izmišljanjem rešitev vsakdanjih življenjskih situacij in zategadelj resnično nimam časa pisati še bloga.
(Je pa tudi res, Kamelonka, da nisem samo najpametnejša, pač pa tudi tehnično najbolj zaostala...Še v Knjigo Obrazov (FejsBuk)ne znam priti, pa sem povabljena.)

Anonimni pravi ...

Si pa iznajdljiva in bi to lahko delila z ostalimi:-)

Vanja pravi ...

Malči, očigledno imam tudi jaz zelo veliko dela z izmišljanjem rešitev vsakdanjih življenjskih situacij, saj vidiš da mi komaj uspe kaj napisati na blog...
Za FejsBuk ti pa ni treba biti žal. Jaz sem se vpisala, pa se sedaj vse pono ljudi (znanih in neznanih) želi skonektati z menoj, pa sem komaj uspela prečekirati kaj ta trapasti FejsBuk sploh je - glede na videno se mi ne zdi nič posebnega in nič takega kar bi človek moral brezpogojno imeti oz. biti vpisan tja gor in prodajati zijala - to lahko zelo fino počnem tudi tukaj. Sicer pa itak mislim da se bom kaj kmalu izpisala iz tistega FejsBuka, tako da če se ti bo slučajno uspelo vpisat, si prosim ne beli glavo še s tem kako me boš povabila. Namesto tega si raje izmišljuj kakšne nasvete ali pa morda napiši kaj novega o Bernard-Vinku, saj bo kmalu novo leto in s tem tudi čas obdarovanj - saj veš da nadvse rada berem!! :-)

Vanja pravi ...

Za vse nepodučene: Malči poleg tega da je mojstrica v izmišljevanju novih načinov nošenja najlonk in da je polna življenjskih nasvetov, piše zelo zanimive in napete zgodbice o fantku z imenom Bernard-Vinko. Ampak jih izdaja samo v omejeni nakladi - za prijatelje. :-)