ponedeljek, november 12, 2007

Campari, anyone?!

_ Že kar nekaj časa nazaj sem v neki reviji zapazila Campari Light. Zadnjič pa jo na poti v službo uzrem v znani prodajalni s svetili. Šibka rdeča svetloba, ki jo je skozi okno izložbe oddajala v turobnem sivem jutru me je, firbčno kakor sem (od daleč se seveda ni videlo, da je sestavljena iz stekleničk v katerih je grenka rdeča brozga), zvabila na drugo stran ceste. Ne rečem da bi si omenjeno svetilko ravno želela imeti v stanovanju, je pa vsekakor zanimiv kos za kakšnega obsedenca s svetili (sama imam enega v krvnem sorodstvu). Imela bi pa tole: Cooper shade! Morda nekoč...

6 komentarjev:

Ruth* pravi ...

Yes please ;) Campari z đusom ... MmmMM. Kdaj?

Vanja pravi ...

Ej, kadarkoli!

Vale pravi ...

No, meni ni všeč tale campari svetulka, vsekakor pa bi požrla ves kampari z džusom ali tonikom, če bi jo slučajno dobila v dar :-) ... lahko naredimo campari party ...

Vanja pravi ...

Lahko tudi brez svetilke! :-)

Ruth* pravi ...

uUUuu, kadarkoli? ;)Hm... ko bom najbližje tebi se ti oglasim na blogu ;) Čeprav mi je v zimskih dneh veliko bližje kakav z rumom.

Vanja pravi ...

Fino! Kakava z rumom pa še nisem probala.