ponedeljek, november 19, 2007

Bad karma

Kakšen dan je pa res... eh, da bi človek glavo zakopal v pesek in odspal en teden dni v kosu... Zakaj se I-tunesov ne da naložit na Windowse dvatavžnt?! Zakaj laptopu, ki ima inštalirane Windows XP ravno takrat ko ga najbolj rabim crkne čardžer?! A mi lahko nekdo prosim pove zakaj že par dni v torbi prenašam (še) nedeluječ I-pod?! In ko se odločim vse poslati k vragu in si ogledati film na Liffe-u ni na sporedu ničesar primernega?! Zakaj služben računalnik že dve uri pošilja maile in jaz zavljo tega še ne morem domov?! Zakaj me že dva dni boli glava?! Zakaj moški nikoli ne rečejo tistega kar od njih pričakujemo?!
Na nekatera vprašanja najbrž nikoli ne bom našla odgovora... Si upa it kdo z mano na pir?!

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

1. Od piva glava še bolj boli.
2. Nikoli ne pričakuje tapravih odgovorov od fantkov. Za to obstajajo deklice.

Anonimni pravi ...

Sineta peljem ob sedmih na skavte. In imam potem eno uro časa. Če boš že v Kamniku, predlagam da greva na palačinke v palačinkarno :- ) in te potem zapeljem domov, da te bo manj bolela glava.

Zakaj moški ne rečejo tistega, kar pričakujemo? Eh, desci... oni so na drugi valovni dolžini, ampak brez njih pa vseeno ne gre :- )

Vanja pravi ...

Karmen hvala za povabilo ampak danes ostajam v Lj. Jutri?!

Anonimni pravi ...

jaz si upam. itak. :> celo na dva.

Vanja pravi ...

Ok, kdaj gremo?!

Anonimni pravi ...

Ah jutri je žal jebeni torek, karate od 6.30 do 8.h p.m., težka bo.

ambala pravi ...

js bi šu na pir!

Vale pravi ...

Anonimni, to pa ne bo držalo (da od piva glava boli), če te, zamenjaj glavo :-)

Kar se pa moških tiče Kameleonka se pa ne sekiraj, večinoma že vedo kaj bi morali povedati, samo malo štorasti so :-)

Anolopka pravi ...

Jst bom mogla na eno tekilo s pirom prav kmalu..

Vanja pravi ...

Vale prav imaš: glede piva in glede tega da so desci štorasti.
Drugače pa opažam da ste kar pitni.. To bo december veseli! ;-)

Anonimni pravi ...

Draga kameleonka!
1. Moških se ne sprašuje! To je jasna stvar.
2. O I-podu nevem nič, tako da bi ti zelo težko svetovala. Bi pa rekla, da ta pod mogoče ni bil dobro položen ali kaj takega, da zdaj ne funkcionira prav.

Ampak tole je pa bistveno:
3. Nikar ne utapljaj svojih težav v alkoholu, to res ničesar ne reši, samo še huje je. Raje globoko vdihni in si reci:"Stran vse tegobe tega sveta!" in izdihni. In bojo šle.

Howg!

Vanja pravi ...

Malči ti si moja najboljša prijateljica! Res ne vem kako bi uspela preživeti brez tvojih življenjskih modrosti (najbrž bi me že zdavnaj pobralo)!
Prav imaš: moških se ne sprašuje. Od sedaj naprej bom samo še kimala in ničesar spraševala. Tako bo najbolje.
Za I-pod ne vem ali je bil korektno položen ali ne ampak zdaj dela.
Alkohola se dokaj uspešno izogibam: včeraj sem spila samo eno kuhano vino (zelo vodeno!) in po večerji dva kozarčka refošeka. Mislim da to ni problematično.

En globok vdih in gremo naprej!

Axa pravi ...

Praviš, da na Liffu ni bilo nič primernega? Eh, če je človek potrt, je najbrž res ni stvari, ki bi zares zalegla, ne alko - ne filmi z Liffa ...

No, na voljo ti je bil najmanj Iosellianijev Zbogom, rodna gruda (res maksimalno butast naslov), ki je bil več kot vreden ogleda. In najbrž bi te celo malo odobrovoljil ...

Je pa res, da so te zgodbice, ki jih liffovci (ali kateri bebec?) sklamfajo za katalog, neverjetno kretenske in navadno nimajo skoraj nobene zveze s filmom ...

Me pa romunski filmi niso razočarali - vsi po vrsti so bili sijajni, najmanj. Zadnja tri leta, odkar sem se prvič zares spoznala z "novim" romunskim filmom, sem namreč huda fenica ... Vse zahodne "socialne" drame (8-letne prostitutke, roparji in narkomani, ki so jih starši seveda v nedogled posiljevali, ipd. itn.) so proti njim navaden šminkeraj, a se ob njih vseeno (navadno) lahko celo hahljaš ...

Zdaj bom navalila na znanca, tukaj živečega Romuna, da me bo redno oskrboval z "robo" ...

Vanja pravi ...

Axa, Liffe me je letos zaobšel v velikem radiju - oz. jaz sem njega nehote. Gledala samo Vivo - bizarno hecen film o gospodinji, ki odkrije seksualno revolucijo. Se tolažim s tem, da čez leto pridejo na spored predpremiere...

Anonimni pravi ...

Vale, glave ne bi menjala, ker mi je ravno prav:-)