sreda, november 07, 2007

Mmm

Včasih človeku v glavo zleze kakšna melodija in potem noče in noče ven. Meni danes tale. Hecna gospa je tale Amanda!

11 komentarjev:

lili pravi ...

video je tudi hecen.

Anolopka pravi ...

Kok je dobr gledat tele stare posnetke... Se mi zdi, da je blo takrat tko fino živet...

Anonimni pravi ...

Joj, Kameleonka, zdaj si pa še mene zastrupila ... Sicer je pa komad tudi pri reklami za eno sladkarijo; komad sem si takoj zapomnila, sladkarije pa ne ...

Anonimni pravi ...

Znano. Baje, da imam Barney sindrom, fcuk.

Vanja pravi ...

Kinder Bueno! :-)

Anonimni pravi ...

Heh, Kinder Bueno je pa itak za odrasle, malo bolj podrobno si oglej reklamo :- )

Ja Barni, Baaaaarniiii če ga slišim zjutraj, ne gre iz glave naslednje tri dni.

ambala pravi ...

OOOO to pa je spomin otroštva!!! Meni je bila kot otroku ona TOOOOLK všeč?

sign fo being gay?! hehehe

Vanja pravi ...

Karmen, sem morala pogooglati da sem sploh izvedela kdo za vraga je Barney! :-)
Ambala najbrž imaš kar prav. me pa zanima kako gospa zdaj izgleda?!

Vale pravi ...

Meni je komad, od kar sem zagledala reklamo za Bueno, sila všeč ... Tak seksi je :-)

Anonimni pravi ...

Saj, tudi reklama za Kinder Bueno je hudo seksi. In definitivno ni za otroke :-)

Še pri prejšnji verziji smo z mojimi babami enkrat naredile celo disertacijo v preučitvi, kako notinoti da je :-)

Mislim tisto, ko seksi učiteljica uči cel razred postavnih mladcev italijanščino kar v praksi, z odvijanjem (khm), in oblizovanjem slastne čokoladne paličice. Potem pa se še nadvse čutno oblizuje, ko v reklami špricajo še potoki mlečne kreme, yeah riht. Seksi.

No, saj ta tanova z Amandinimi mmmm ni a nič slabša, le malo manj direktno namigujoča je :-)

ambala pravi ...

pred parimi leti je imela na pro7 (se mi zdi) svojo oddajo o sexu... zgleda super. Oz. je imel oddajo ;)