četrtek, november 22, 2007

Snežakinja

_
Okus ne pozna meja...


16 komentarjev:

Irena pravi ...

men je pa vsec... ce bi sam detajl fotkala... al pa zvecer.. se more prav lustn svetit :-) iii, kic, kic, kic!!!

Vanja pravi ...

Misliš da?! :-) Ponavadi je tako, da stvari na fotkah precej lepše izgledajo. Ša posebno če fotka oseba z izurjenim očesom.
Prav čedno bo tam okoli Konjskega repa, ko bodo poleg tegale umetelnegaokrasa po zraku "nasrane" še tiste umazane bunke iz stiroporja (o, bognedaj da jih bomo morali gledati tudi letos?!). So se pa včeraj prvič prižgale lučke na grajskem hribu - lepo!

Vale pravi ...

Yeak, meni tudi na fotki ni lepo ... sploh pa mi take stvari niso lepe, ker jih je občutno preveč in kar je preveč je grdo ... yeak ...

Vanja pravi ...

Mene moti to, da je v mestu vedno polno raznorodnih stvari. Preveč vsega, da. Se mi pa dopadejo lučke na drevesih, ker parki in nabrežje v decembru izgledajo res pravljični. Malo romantike paše! ;-)

Irena pravi ...

jaaaaaaaaaaa, luckeeeeeeeeee!!!!!!!!1 ma, men je tale snezak kljub vsemu kar bo se nasrano po mestu vsec.. pa otroci.. no, vsaj po moje.. kaka radost, ko ga vidijo... se pa strinjam, da bi letos lahko obesl vsaj krogle iz kakega drugega materiala... okrasevalci pozabljajo, da smo tud "domacini" v tem mestu, ki gledamo te krogle vsako leto.. verjamem, da pa turistom prihaja od lepote... bi pa mela spet obesen kristalni lestenec nad presercem.. tisti mi je zmagovalni...

Vanja pravi ...

Tisti lestenec je bil tudi meni zelo všeč. Kar se Prešerca tiče, sem bila pa danes ko sem šla tam mimo pozitivno presenečena: v robove žarkov v tlaku so vdelali lučke, ki ko se jih podnevi sploh ne opazi, ponoči ko so prižgane, pa ustvarjajo zelo prijeten ambient.
Tiste krogle iz stiropora bi bile morda še kar sprejemljive, če le nebi bile tako zelo zamazane. Dajejo vtis kot da so čez leto shranjene v ropotarnici kakšne avtomehanične delavnice.

Anonimni pravi ...

Brrr, tale snežakinja zgleda, kot da se pripravlja na boksanje. No, bi jo pa vsekakor en boksar moral sklatit stran ... Kdo so ljudje, ki lahko takole svinjajo po mestu?

adj. pravi ...

Če bi bila visoka enih 16 m, bi bila kar v redu. Pa na sredino bi jo morali postaviti, namesto smreke. Pha, pa tak župan...

Anonimni pravi ...

Ah, kakšne meje, mej ne sme biti:-)

Irena pravi ...

res? lucke v arkih? wauuuu, kul.. grem dans prec pogledat.. bo se en razlog vec, da se gre na kuhan vincek :-)

Vale pravi ...

Heh, v Portu imajo postavljeno največjo božično drevo v Evropi z 13.000 lučkami. Ko boš videla to čudo, boš šele videla kako kičasto je. Ampak ponoči še gre z vsemi tistimi lučkami, podnevi je pa ena grda zelena kovinska konstrukcija ...

Irena pravi ...

ja, pol pa hop, pa u porto! :-)

Vanja pravi ...

Vale, hočem fotko najbolj ogabne smreke pod soncem!! :-)

Vale pravi ...

Imaš na mojem blogu :-)

Vanja pravi ...

Ohoho, takoj grem pogledat!! :-)

Centrifuzija pravi ...

To je najlepši okrasek v LJ. Evo vam ga ponoči. Krasn je!