nedelja, november 04, 2007

18. Liffe

_
Moj seznam za Liffe je nared.
Favoriti: Prosto plavanje, Stregel sem angleškemu kralju, Ti, ki živiš, Svež zrak, Slutnja
Malo manj favoriti: Dva dni v Parizu, Gozd žalovanja, Igralke, Izgon, Jesenski vrtovi, Lady Chatterley, Past, Povratne steklenice, Še slabše bo.
Vaši favoriti?
P.S. Če mi bo uspelo videti vsaj polovico filmov s spiska bom nadvse zadovoljna!

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Moj favorit je 4 meseci, 3 tedni in 2 dneva.

Ampak trenutno mi zelo slabo kaže, da bom lahko šla kaj pogledat :-(

lili pravi ...

jaz jih pa nimam.:(
ti zavidam, da si v LJ, čas Liffa me vedno opomni, kako fajn je živeti tam.

Anolopka pravi ...

Če boš rabla koga za sabo me pocukaj...

Vanja pravi ...

Karmen, bom počekirala kateri je to.
Lili res je. Kdaj pa kdaj mora bit pa tudi nam fino, ne?! :-)
Anolopka velja!

Axa pravi ...

Ker je Liffe najin skoraj glavni dopust v letu, je seznam obsežnejši, med njimi pa večinoma ni filmov iz sekcije Predpremiere, ker sicer čez leto ne bi imela kaj gledati v kinih ...

Kot vsako leto bo tudi letos padlo od 25 do 30 filmov. Tole je letošnji seznam:

To je Anglija
Rabljeni deli
Še vedno lepotica
Dan noč dan noč
Igralke
Sanje o Kaliforniji
Prosto plavanje
Zgodilo se je ravnokar
Moj brat je edinec
Armin
Zidane: portret 21. stoletja
Roba in cvenk
Mož iz Londona
Grušč 200
Okužena kri
Fay Grim
Liviujeve sanje + Marilena iz P7
Past
Nadzor
Nasilne zgodbe
Uvoz-izvoz
Loren Cass
Papir bo pomodrel
Ožigosani možgani
Svež zrak
4 meseci, 3 tedni, 2 dneva
Stregel sem angleškemu kralju
Ne glede na to Temnomodroskorajčrno
Smo imeli revolucijo ali ne
Rojen in vzgojen

lili pravi ...

meni je LJ itak ful bolj všeč kot Lux, ne samo v času Liffa.
hja, treba začeti načrtovati, kdaj se vrniti.

Vanja pravi ...

Axa dobra si, če če boš vse tole shendlala! :-)

Axa pravi ...

Za Liffe si vedno rezerviram čas ... No, Zidana sem črtala, ker je iz sekcije Predpremiere, prav tako Stregel sem angleškemu kralju (razprodan) ... Za ostale imam pa že karte!