nedelja, november 04, 2007

Postpraznična inventura

Število prebranih knjig: ena. Ne priporočam. Dolgočasno branje brez zapleta - se pravi tudi brez razpleta. Sicer mestoma humorna, a nič več kot to.
Število odloženih knjig (že na kupčku za vrnitev v knjižnico): ena. Ambala, ni šlo. Vseeno me zanima tvoje mnenje o knjigi!
Število ulovljenih glodalcev (mala miš temno sive barve): ena.
Število na svobodo spuščenih glodalcev (mala miš temno sive barve z lepilom na eni tački): ena. (Da, že od nekdaj se mi je dozdevalo, da sem dobrega srca!)
Število odsotnosti z neta (zaradi gostujočega malega glodalca): tri dni.
Število sprehodov v dobri družbi: eden.
Splošno praznično počutje: za en drek.
_
Umetniška inštalacija (NN)

Trdoleska. Dobesedno.

Še več trdoleske

Pred nevihto

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Glede sprehoda in splošnega počutja - če te kaj tolaži - povsem enako. In če te še bolj potolaži: z interneta nisem bila sploh odsotna, zato pa nisem imela časa prebrati niti pol knjige.

Anonimni pravi ...

Fajn sprehod je bil, ja :-) Čeprav je bilo meni potem še celo popoldne slabo :-(

Knjiga? kaj je že to? Razen strokovne literature, sigh.

Drugače pa, saj so bili še kar fajn prazniki. Vsaj lepo vreme smo imeli :-)

Vanja pravi ...

Tjaša kaj bereš?
Karmen, očitno svež zrak nate slabo deluje, nimaš kaj! :-)
Ja, vreme je bilo pa res fajn...

Vale pravi ...

Kaj pa šoping?

Vanja pravi ...

Šoping?! Bilo je vznemirljivo! :-)

ambala pravi ...

Ojla. Sem se prebrodil čez Pamuka. Začetek mi je bil všeč, zelo me zanima ta kultura in nič nisem vedel o miniaturah. Zato sem užival. Tudi v pogledu iz turške perspektive Evrope in počasni smrti perzijske tradicije slikanja. Nato pa so se zgodbice začele kopičiti in kopičiti, knjiga je postala razvlečena in zadnjih 50 strani sem te male zgodbice preskakoval, tudi po več strani. Knjigo torej pogojno prebral, hotel sem pač vedeti kdo je bil morilec! Tudi njegova knjiga Istambul je odložena, ker me ne potegne... Trenutno je v rokah sijajna knjiga Stephena Fryja: Moab is my washpot. Kaj pa vem kako bi bilo to v slovenščini? Moab je moj lonec za pranje!?! hehe...

Vanja pravi ...

O, me veseli da nisem ničesar zamudila. Meni se je že na začetku vleklo in zdelo se mi je preveč razvlečeno. Nisem se mogla ufurat in se tudi trudila nisem.