četrtek, maj 22, 2008

Mala malca

Takale malica je ta teden vsakodevno na mojem spisku. Zjutraj naredim velik ovinek - grem čez tržnico, kjer kupim ovčji jogurt in košarico jagod, potem le-te narežem na četrtine, zmešam z jogurtom ter osladim z mascavo sladkorjem, ki je po mojem mnenju ključna začimba tele fine jedi.

4 komentarji:

Vale pravi ...

Moja malenkost bi vse skupaj zmiksala ... njamsi.

Vanja pravi ...

Hja, jaz bi tudi, a edina gospodinjska strojčka, ki ju posedujemo tukaj sta toaster in grelnik vode. :-)

Anonimni pravi ...

Fotografije pripravljenih jedi so ponavadi videti ogabno, in tudi tale tvoja je. Enkrat sem ze pisal o tem in potem malo eksperimentiral ...

Vanja pravi ...

Ja taka pač je. Ko bomo (če) bomo eksperimentirali, bo pa boljša. Čeprav dvomim, da bi se dalo iz tegale naredit kakšno greha vredno fotko...