četrtek, maj 22, 2008

Mala malca

Takale malica je ta teden vsakodevno na mojem spisku. Zjutraj naredim velik ovinek - grem čez tržnico, kjer kupim ovčji jogurt in košarico jagod, potem le-te narežem na četrtine, zmešam z jogurtom ter osladim z mascavo sladkorjem, ki je po mojem mnenju ključna začimba tele fine jedi.

4 komentarji:

Vale pravi ...

Moja malenkost bi vse skupaj zmiksala ... njamsi.

-onka pravi ...

Hja, jaz bi tudi, a edina gospodinjska strojčka, ki ju posedujemo tukaj sta toaster in grelnik vode. :-)

ervinator.wordpress.com pravi ...

Fotografije pripravljenih jedi so ponavadi videti ogabno, in tudi tale tvoja je. Enkrat sem ze pisal o tem in potem malo eksperimentiral ...

-onka pravi ...

Ja taka pač je. Ko bomo (če) bomo eksperimentirali, bo pa boljša. Čeprav dvomim, da bi se dalo iz tegale naredit kakšno greha vredno fotko...