sreda, maj 21, 2008

Dekor najbolj nagravžne šlape pod soncem

Tale modificirana šlapa je bila pofotkana lani v Barceloni, objavljam pa jo za vse ljubitelje teh najbolj nagravžnih šlap pod soncem.
Baje da niti razgradljive niso!

16 komentarjev:

Ovca pravi ...

Joj, tudi severnjaki so svoje lesene cokle zamenjali za tole. Še pozimi so jih nosili in sicer podložene z nekim belim kožuhom. Sem upala, da jih bo minilo pa so letos te šlape spet v vseh izložbah. V vseh mogočih in nemogočih barvah. Obup!

Vanja pravi ...

Uuuu, tiste s krznom so tudi zanimiva pogruntacija. Fejfuj!

Anonimni pravi ...

jik. me veseli, da nisem edini, ki ne vidi veselja in vrhunskih estetskih uzitkov v tej nagravzni plastiki.

ce so tiste plasticne teve smrdele kot hudic, kako mora sele tole :S in bogve kaksne vse kulture se zgodijo med, pod in nad podlplati in prstki ....

-sv3

ja, vem, ... neoukusen sem

adj. pravi ...

Ooo, tole je super, ja. S tistimi ogromnimi luknjami kroksi res zgledajo neugledno, ko pa jih zabašeš z delfinčki, ratajo totalno kjut. :)

Vale pravi ...

Nagravžno nagravžni in po besedah uporabnikov sila udobni, zračni in ne vem še kaj. Niti pod razno jih ne obujem.

BTW sedaj se že prodajajo japonke iz istega materiala ...

matilda pravi ...

Uh, se spomnem, ko sem jih prvič videla nekaj let nazaj v eni ameriški reviji (kao: nosi jih Julia Roberts, nosi jih...., skratka, uauuuu!!!)in sem srčno upala, da ne bodo priletele tudi k nam. Evo jih, naslednjo sezono:-(
Seveda jih je takoj imela ena naša trendsetterica;-)in reva je bila tako ožuljena, da jih potem nikoli več nismo videli (na srečo; tudi njeno, ker podoba ni bila ravno skladna;-))

Anonimni pravi ...

Hecno. S temi šlapami je tako kot z BigBrotherjem. Nobeden jih noče videt, vsem so nagravžni, nobeden jih ne gleda... Pa vendarle... povsod jih je polno in očitno se dobro prodajajo.

Anonimni pravi ...

menda je vsega kriv Robert de Niro, ko jih je on obul, se je sprožil plaz ... "celebrity marketing" ima pač svojo moč, pa naj bodo šlapice še tako nagravžne. pri nas sedaj prodajajo tudi japonke in balerinke iz istega materiala, ki pa ne zgledajo čisto nič bolje

Vanja pravi ...

Tiste japonke iz istega materiala so meni prav všeč - so vseeno nekaj čisto drugega kot tile krampasti aseksualni šlapi.
Tiste plastične balerinke so pa zelo neapetitlih.

Anonimni pravi ...

bulerji ruuuulzzzzzz!

jebeš krokse. ogaben crap.

Vale pravi ...

Nop, meni tudi japonke niso všeč, ker itaq ne maram japonk. Imam fobijo pred razkazovanjem golih nog, ko obujem japonke se počutim, kot da bi naga skakljala naokoli. In če bi bila šefica, bi prepovedala japonke v službi. Grozna sem, vem :-)

adj. pravi ...

Vale, to o goloti je zelo res in zato so japonke kul! :)

Vanja pravi ...

Čudno da se ne javi noben ljubitelj kroksov?!

Axa pravi ...

Takih reči ne dam na nogo, pa če bi hodilie namesto mene, pospravljale stanovanje in se razgradile v zeleno travo.

matilda pravi ...

Hah, vidla varianto japonk z polno polpeto...jeeeekc:-X
Ene take vrste Flayflot:-)

V petek sem vsa nesrečna ždela na urgenci kirurške ambulante in kaj prikorača mimo??? ... en par modrih, en par oranžnih... in sestrice jih seveda primerno "čevlju" tudi nosijo - drsajo in se gegajo...že tako mi je bilo takoooo slabo...:-(((

arctic donkey pravi ...

evo me, potencialni ljubitelj kroksov.
ne morem se bolj strinjati: to je nekaj najbolj ogabnega, kar lahko daš na nogo. poletni natikači, ki so iz več plastike kot škornji za v štalo. haloo?
ampak vseeno sem jih lani enkrat probala in z njimi naredila nekaj korakov. ne, resno, to je nekaj najbolj udobnega, kar sem kdaj obula. ampak ta nezanemarljiva količina plastike pač ne gre z mojim imiđem. sori, bojo morali pogruntat nekej drugega =)
kar se pa tiče materiala: menda je ful bolj higiensko kot ostali papuči. nevem.