ponedeljek, junij 18, 2007

Mini

Idejo za tale post sem dobila pri Hirkani. Tema posta sicer ni direktno povezana s hujšanjem, temveč bolj z zunanjim izgledom in počutjem.
Nisem ne debela ne suha. Suha najbrž ne bom nikoli - na mojo telesno konstitucijo pretirana vitkost niti nebi pasala. Glede na to, da se brez problema natlačim v T-shirte velikosti M, najverjetneje ne sodim med debele ljudi. Se mi pa vsak kilogram pozna, to pa, zato moram zelo paziti na to kaj in predvsem kdaj jem.
Moja šibka točka so močna meča (o tem sem pisala že tule). Zaradi te "hibe" nikoli nisem nosila klasičnih kril. Ko so bila v modi daljša krila, sem nosila daljša, drugače pa hlače. Potem se je nekega dne moje mišljenje glede tega, kaj lahko nosim in česa ne, drastično spremenilo:
Bilo je v neki trgovini v San Marinu. V izložbi so imeli čokoladno rjavo krilo s turkiznimi vzorci, ki pa se mi je zdelo prekratko - segalo je namreč do kolen. Vstopim v trgovino, kjer prodaja posrečena prodajalka (blizu 80 jih je morala imeti) v mini krilu, mrežastih nogavicah in popolnem (kolikor je make-up 80-letnice sploh lahko popoln) make-upu. Gospa ne zna angleško jaz ne italjansko, zato se zmeniva kar s rokami, kimanjem in odkimavanjem. Pokažem v izložbo in takoj zatem na svoje gležnje, češ ali imajo daljše krilo. "No, no, no." odkimava gospa. "Mini! Mini!" pravi. In jaz nazaj: "No mini, no mini!" ter s prstom kažem na svoja meča. Gospa pa še bolj navdušeno kima: "Si si! Mini, mini!" Seveda tistega krila nisem vzela, mi je pa "pogovor" dal misliti in spremenil moje mnenje o tem kaj lahko nosim in česa ne. Sama s seboj sem se takole zmenila: "Poglej, tale gospa si upa pri teh letih nositi mini. Ti si mlada in zdaj res lahko nosiš vse kar hočeš. Kdaj boš lahko nosila kratko krilo, če ne ravno zdaj?!"
Minićev resda ne nosim, krila do kolen pa - pa po možnosti štikle zraven in gremo!! Kdaj pa, če ne zdaj?!

14 komentarjev:

Axa pravi ...

Tako se dela! Tudi meni je to kapnilo, ko je bilo že skoraj prepozno ...

Torej poznaš muke nakupovanja škornjev ... Pri meni najbrž ni težava v zelo širokih mečih, čeprav niso ravno anoreksična, ampak v tem, da imam glede na svojo višino za številko ali dve "premajhno" nogo. Tako so mi okrog meč prav samo škornji, ki so mi po številki preveliki ...

Potem pa lani pridem domov s škornji, ki jim na etiketi piše "wide leg" ... To je zdaj moje "indijansko" ime.

Anonimni pravi ...

Glede na to, da sem si prvič kupila kratko krilce (no ja, zame je kratko do kolen) ravno prejšnjo soboto... In to rdeče, lahno, laneno... lahko samo rečem... super je! A prideš probat? Mrzel Breezer je v hladilniku, pa Diano Krall ti moram vrnit :-)

Vanja pravi ...

Axa, kupovanje škornjev mora biti zate še posebna muka, ko že v osnovi ne maraš šopinga. :-)
Hirkani, pridem!

arctic donkey pravi ...

joj, js mam tudi probleme z meči. ampak js mam res gigantska meča, škornjev niti ne grem probat, ker bi mi blo nerodn. so mi pa všeč kiklce do kolen, oziroma une, mal daljše. od zmerej so mi všeč in kr vse so mi všeč. mi gre na živce, da grem s kom po nakupih in rečem "o, kako lušna kiklca!" in tista ženska zraven reče "ah ne, nagravžna je! tle ma to tko zašit, da ni za nikamor .. pa še zelena je." in tako sem zgrožena, da ljudje, ki si lahko privoščijo kiklce, ne marajo ene zanemarljive malenkosti in nosijo tiste kiklce, ki je prov lepa.
nisem še dost deleč, da bi se prepričala, da to lahko nosm, mogoče se bom enkrat. za zdej sm kr v hlačah, edino če je res vroče, se dam v kratke. in na morju v kopalke, afkors.

Axa pravi ...

@Kameleonka: Šoping, pri katerem se ni treba preoblačit, je še najmanj, kar te lahko doleti ... Še vedno raje kupujem škornje kot oblačila.

Pika pravi ...

LOL .. kako meni zadnje čase 'paše' brat tule okoli :) Ko je lepo slišat, da le nisem edina z močnimi meči, ki težko najde škornje, ki bi se zapeli 8težko sploh bi mi bili preveliki, ker imam nogo št.41).

počutim se že čist povprečno ;)

Anonimni pravi ...

Axa in Pika, count me in. Nimam škornjev :-( in moja košarkaška šapa je 42.

Kameleonka, breezer je že v hladilniku.

nta pravi ...

še ena z THE meči. Kikle pa vseeno nosim. boli me patka :-)

Vanja pravi ...

:-) Same mečarice se oglašate danes...

Moja šapa je 40, pa zadnje čase ne dobim številke. "Nimamo, mamo samo 37 in 38." sem zadnje čase slišala že tolikokrat, da ne štejem več. Kapitalizem pa tak!!

Axa pravi ...

Danes sem sedela na Čopovi in pred odhodom na predstavitev nove Mazzinijeve knjige po dolgem času v mestu srkala kavo. Zakaj ta uvod?

Mimo mene so švigala dekleta in ženske in ker že govorimo o tem, sem se pri vsaki "mečarici" spraševala: "Kaj pa če je Kameleonka?" "Kaj pa če je to Artict Donkey?" "Kaj pa če je to Pika?" "Kaj pa če je to Hirkani?" "Kaj pa če je to Ntica?" :-)))

P.S. Če škornji niso pretirano preozki, jih menda čevljarji znajo kar spodobno razširiti. (Nisem še poskusila ... nekdo mi je omenil.)

Vanja pravi ...

Ne, mene danes nebi mogla opaziti, ker imam na sebi hlače hlamudrače, ki odlično zakrivajo meča.

Anonimni pravi ...

Axa, danes nisem šla po Čopovi. Virdo, a res gledaš ženske v meča?:-)

Axa pravi ...

@Hirkani: to ni moja navada, ampak dolgočasila sem se ob kofetu, pomislila na tole debato, se ozrla okrog sebe - in povsod same mečarice. Mislim, da smo skoraj v večini, jesss!

Vanja pravi ...

Mislim da bi moral na čopovi odpreti svojo delavnico eden od čevljarjev, ki spodobno razširja škornje. To bi imel dela!!