petek, junij 15, 2007

Flat

je z narobe obrnjenim a-jem pisalo na vratih neke nanovo odprte trgovine na miklošički, ki me je danes ob mimohodu kar posrkala vase. Prijetna trgovinica z gedžetom - malo taka "berlinska scena", ko narediš tri kroge in si potešen že samo ob tem, ko si oči napaseš. Selleti se imenuje blagovna znamka. Všečno. Ocena:5.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Draga moja,
resno sumim, da si navlečena na window-shopping :-)

Vanja pravi ...

Da, to je trenutno moj edini šport. Njegova prednost je, da je docela nenevaren za denarnico, kar zna bit še poseno v času ko človek čaka na nakazilo zelo prikladno.
;-)

Axa pravi ...

Mi je skoraj žal, da sem tole pokazala B.-ju ... Slutim, da bo šel besno zapravljat ;-)

ambala pravi ...

OOOOO, tudi Slovenija se odpira!

Ni mi potrebno posebej poudarjat, da je NL dežela, designa Moooi.

Zelo vesel!

Pika pravi ...

FIno - ker nisem pogosta obiskovalka centra in okolice mi taka 'poročila' o novih zadevah neskončno prav pridejo ;) da ne obhajam starih 'punktov' kjer najdem ZAPRTA vrata :(

kameleonka, dober nos imaš, pa podobne 'obsesije'

Vanja pravi ...

Axa, si že imela razlog da si mu tole pokazala. Si mu napisala tudi spisek?! ;-)
Ambala, hvala za link! Sicer ne čisto vse po mojem okusu, a bi se dalo iz tegale kupa vseno marsikaj izbrskati.
Pika, tale nos me velikokrat drago stane ;-)