nedelja, december 13, 2009

Nore gobe

_

Sem hotela ujeti sneg, pa mi je ušel, še preden sem naredila pet korakov. Iz sprehoda sem se vrnila z eno mušnico, ki sem jo "ujela" na bolšjaku. Malo nenavaden božični okras se zdi mušnica, potegnjena iz naftalina. Se še spomnite tistih voščilnic z dimnikarji?! Vedno je bila v kakšnem kotu narisana mušnica ali dve, pa kakšna deteljica in podkev zraven. Mušnica naj bi pomenila srečo, ker... Po eni definiciji naj bi pod njenim klobukom bivali škrati in naj bi bila zato srečonosilna, blabla... Po drugi razlagi, katero sem pred časom prebrala v neki knjigi o praznikih (avtor ali Ovsec ali pa Bogataj, ne spomnim se), pa mušnica prinaša srečo zato, ker je halucinogena. Poješ mušnico in si srečen. Več o tem si lahko preberete na tejle strani: Kult.

7 komentarjev:

maša pravi ...

spet nostalgija :) tudi pri meni se valja ena taka.

Vanja pravi ...

To pride, z leti...

storyteller pravi ...

Hmmm... pišeš, da si se domov vrnila z ENO mušnico, na fotki sta pa DVE?!?? ;)

p.s. Ja, nostalgija pride z leti... :)

Vanja pravi ...

Storyteller, misliš da lažem?! Pa kaj potem, če sta na fotki dve! :)

storyteller pravi ...

Ne, ne... Ne mislim, da lažeš! Sprašujem se, če je to kaj z NORIMI gobami povezano ;)))

Vanja pravi ...

Ne vem. Kaj si pa jedla danes?! :)

Emeta pravi ...

Sem hotela le pripomniti, da mi je bolj všeč ideja o sreči in palčkih pod mušnico, sedaj se pa sprašujem, kaj sem takega jedla :)