torek, december 22, 2009

Bi zamenjali?

_

Darilnico na Gornjem trgu sem opazila zaradi bogate jelke, ki se bohoti pred oknom. V Darilnico prinesete darilo, ki vam ni povšeči in ga zamenjate za katerokoli drugo darilo izpod jelke.


Na polaroidnih fotografijah so slike oštevilčenih daril, ki so na voljo pod smrekico, tista z modrimi pikami so že oddana. Zanimiv koncept, sploh v časih, ko predmeti vedno bolj izgubljajo na vrednosti. Takole je zapisano na flajerju: "Bi se radi znebili dolgočasnih daril, ki ste jih prejelei od različnih priložnostih, pa ne veste kaj bi z njimi? Prinesite jih v darilnico, kjer si boste izbrali novo darilo s katerega ne bo več treba brisati prahu!


Moram malo pobrskati po predalih, gotovo je v njih kaj, kar bi lahko odnesla tja. Porcelanastega laboda mogoče?! Hm, če se ni medtem že "po nesreči" razbil.

13 komentarjev:

Anita pravi ...

Uf, dobra ideja!

Ana pravi ...

hudo dobra ideja. potem so zdej tudi labodi z zlatim kljunom sprejemljivi :)

vesna pravi ...

tudi mene zanima ;)

maša pravi ...

jaa, o tem pa sem že slišala. super ideja. pa ta zadeva deluje vedno, ali samo med obdarovalnimi prazniki?

Vale pravi ...

Meni je to super duper ideja. Sicer sem že navadila večino prijateljev, da mi ne kupujejo stvari, na katerih se nabira prah, ker imamo premalo stanovanje zanje, ampak včasih človek vseeno kaj dobi :-)

matilda pravi ...

He, he, meni je vedno všeč vse kar dobim (se me vsi bojijo). Odlična ideja !

Ruth* pravi ...

Super ideja! ;)

mojchka pravi ...

To super idejo občudujem in hvalim že nekaj časa, žal pa grem v LJ ravno na dan, ko je Darilnica zaprta. Škoda, ker ni odprta vsak dan...

Vanja pravi ...

Ravno včeraj sem se spomnila na darilnico in pregledala svoje depoje, pa ni ničesar za tja odnest. Škoda, pa ravno zdaj, ko je možnost. :)

maša pravi ...

a morda kdo ve, kak odpiralni čas ima ta darilnica?

Vanja pravi ...

Salvia, pojma nimam, sem pogledala na flajer, pa nič ne piše. Vem da ni odprto vsak dan, za ure pa še manj vem. Najbolje da se sprehodiš gor po Gorjem trgu in pogledaš, morda boš imela pa srečo in bo ravno odprto. Čakaj, jaz sem bila tam na dan ko sem napisala tole objavo - okoli pol sedme zvečer.

mojchka pravi ...

Torek, četrtek in sobota ta in prihodnji teden (razen 2.januarja) od 12. do 19. ure.

mojchka pravi ...

Sicer pa ima Mestna Darilnica tudi svoj profil na Facebooku... al pa mejl: darilnica (pri)gmail.com