ponedeljek, december 08, 2008

Umetnost negativnega mišljenja

_

Na Liffeu je šel mimo mene, zato sem ga šla včeraj gledat v Dvor. Glede na naslov bi človek pričakoval vse kaj drugega kot to, da boš dvorano zapustil s solzami v očeh. Solze od smeha seveda, da ne bo pomote!
Precej bizaren film, odlikuje ga črn humor - kot gledalec si ne moreš kaj, da ne bi ob najbolj črnih scenah padal v huronski smeh. No, roko na srce, mislim da smo bili moja dva sogledalca in jaz najglasnješi (zgolj v vednost: v kinodvorani se redkokdaj hahljam na ves glas), tako da sem se na koncu spraševala če ni morda z nami kaj narobe, vendar me je prijatelj kaj hitro potolažil, češ da so se ostali verjetno smejali "navznoter". No, kakorkoli že, po prihodu domov sem si razpoloženje pokvarila s filmom V pasti. Ob njem sem zehala do skoraj zgodnjih jutranjih ur in danes posledično prezehala cel dan...
Umetnost negativnega mišljenja si pojdite pa vsekakor pogledat! Če sploh še igra.

2 komentarja:

adj. pravi ...

Meni se zdi rahlo precenjen. Sladkobno-katarzični konec me je sploh razočaral. Po drugi strani pa si ne predstavljam ameriškega filma s takole štorijo. Ne, raje ne...

Vanja pravi ...

No ja, konec pa morda res ni bil v stilu, človek bi res pričakoval vse kaj drugega.