četrtek, marec 22, 2007

Receptki

Na željo Groze, pardon Vale, objavljam receptke zmagovalnega para:
Kokosovi mafini (iz knjige Petra Hvastje Mafini. Knjigco vsem mafino oboževalcem toplo priporočam!!)
mokre sestavine:
65g masla
125g sladkorja
340g mleka ali jogurta
2 jajci
suhe sestavine:
3 žličke pecilnega praška
310g moke
110 g kokosove moke
Zmešamo mokre sestavine, dodamo suhe, premešamo, fliknemo v papirnate modelčke in hop v vnaprej ogreto pečico (180 stopinj C). Peče naj se 25 min.
Meni je ta recept všeč, ker mufini zelo lepo narastejo
Mufinčke sem nato umetelno okrasila - žal jih nisem slikala, tako da fotka enkrat drugič, ko bomo spet pekli...

In zdaj prvouvrščeni biskvit:
1/2 jogurtovega lončka olja
1,5 jl moke
1,5 jl sladkorja
3/4 jl mleka
1 pecilni
4 jajca
12 žlic grenkega kakava
Zmešaš, uliješ v pleh, uvadiš v pečico, pečeš na 180 stopinj C cca. 30 minut. Ko je pečeno preliješ z mešanico čokolade + masla/margarine ali s čemer pač hočeš...
Tega sem okrasila še bolj umetelno, če ne že kar kičasto - tudi če bi imela fotko je nebi objavila, ker mi ni bil preveč všeč. Ampak večini ljudi je zelo všeč, če je gor vse sorte našarjeno in zato je tudi zmagal. Včasih se mora človek tudi malce prostituirat! And now ikskjuz mi, letim na kofe...

3 komentarji:

Vale pravi ...

Danke, Finke ... ups, Dance, Fince ... whatever, danes imam mačka, bluzim ... hvala skratka ...

lili pravi ...

jami! sliši se zelo slastno. če odpreš slaščičarno, te pridem kdaj obiskat.

Vanja pravi ...

Fino, torej prvo stranko že imam! :-)