ponedeljek, marec 26, 2007

Poslušna žena

Popoldne so bili na sporedu motorji. V trenutku ko zaslišim tisti brmmmmm brmmmmm, pobašem Beigbederja in se skrijem v spalnico. Kadar so na sporedu kakšni skoki ali smučanje, takrat berem na kavču. Ampak zvokov motorjev pa ne trpim. Čeprav so formule še hujše. Ker tam moraš poslušati zvok formul v kombinaciji s hripavim komentatorejm, ki govori, kot da mu bodo glasilke pravkar izpadle. Nainštaliriram si vzglavje, smuknem pod kovter, ter z nogo brcnem v vrata, da se pripro. Kar naenkrat noter pogleda ena glava in z nagajivim nasmeškom na obrazu reče: "Aha, tukaj si! Ne smeš me zdajle motit, veš. Kar lepo tukaj bodi, dokler ne bo konec dirke, šele potem lahko prideš ven!" Z narejeno prijaznim glasom zažgolim: "Bom ja! Imam še pol knjige in dve reviji za prebrat." Zapre vrata in zavpije: "Lahko se tudi zakleneš!" Zadovoljna požiram stran za stranjo, in skoraj istočasno ko obrnem list, s kavča v dnevni sobi zaslišim: "Pa ne tako hitro listov obračat!" Sama pri sebi se namuznem, nakar pa se, ob spoznanju, da se nekaterim taki in še mnogo bolj bizarni dialogi dogajajo zares, zgrozim.

5 komentarjev:

Vale pravi ...

Jezus Kameleonka, kako lahko rečeš, da je zvok motorjev grozen ... jaz pa sem trpela, ker sem gledala tekmo v omiljenem kafiču in je bila TV na mute ... ampak sem nadoknadila eno uro zatem s poslušanjem zvoka svojega :-)

Vanja pravi ...

V živo je ta zvok najbrž čisto drugačen kot pa na tv-ju, a ne?!;-) Se mi je pa kar zdelo, da se boš oglasila

Vale pravi ...

Eh, vežda sem mogla :-)

striti pravi ...

si bom dovolila kar en komentar, matr. jest mam najbrž ene amplifikatorje naštelane na nakovalcih, stremencih , nabodalcih. takrat se moj svet spremeni u AAAAAUUUUUU!buba

Vanja pravi ...

@Polonastri: Aha, za te neprilike je gumb mute krasna rešitev. Jaz ga tudi sicer zelo pogosto uporabljam - pri reklamah recimo pride zelo prav. Preklapljat se mi ne da, ker itak ponavadi na treh kanalih vzajemno vrtijo reklame - pritisnem mute, pa je.