sobota, junij 17, 2006

Soulmates



Pred leti mi je M za rojstni dan z besedami: "Ko bova dalj časa prijateljici in ko bodo zacvetele, ti bom povedala zakaj sem ti dala ravno potonke!"podarila dve korenini mojih najljubših rož.
Prav posebej so mi všeč tiste škrlatne s "toplt" cvetovi. Vedno jih občudujem, ko se s svojimi kobulastimi cvetovi bohotijo na dvoriščih starih vaških hiš in nemalokrat me prime, da bi se v temi splazila na dvorišče in si kakšno utrgala.
Včeraj sem v čakalnici pri zobozdravniku srečala M in ji povedala, da so me spet prehitele ter odcvetele, še preden sem jo uspela obiskat in ji prinest kakšen cvet. Nato ji prišepnem, da me večkrat prime da bi jih šla ponoči rabutat in nato ona reče: "A veš da mene tut! Zadnjič sem šla mimo ene hiše na Žalah in so imeli tako lepe, sem kar eno utrgala!"Potem že, ko sem prišla domov, sem se spomnila, da sem jo spet pozabila vprašat zakaj ravno potonke?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Mimo katere hiše?!

Vanja pravi ...

Mmm, meni se zdi da mimo ene velike hiše z razhledom na Kamnik. Tam kjer imajo enega psa, ki je sicer lep, a baje strašno butast.