petek, junij 09, 2006

P.S. Kičurji




Tale palček se ne smehlja hinavsko. To je gozdni palček, ki v prostem času rad izdeluje mlinčke. Kar nekaj jih ima... Jih lahko pridete pogledat pod Stari Grad.


7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

http://www.peticije.org/page.petition.viewsigns.php?id=1612

Anonimni pravi ...

Meni so palčki všeč. prav lepo sedejo v Mlinčkov gaj. Zelo mi je všeč tudi srček, narejen iz bršljana. Prav čeden je. Škoda se mi zdi le, da niso posekali cele gmajne in jo na novo zasadili v obliki kakšnega grba (npr. andeših grofov - baj the vaj: A slučajno gdo ve, kaj so to za eni k... germanski - se mi zdi, da so se kar naenkrat natepli v to mesto? Ko smo mi hodili v šolo, jih nihče niti omenil ni, zdaj so pa kar čez noč postali ključni faktor zgodovine tega mesta?!).

Drevesa so res bedna, da rasejo kar tako kot jim paše.

Naš novi moto:
Naredimo to deželo spet germansko!
Zasadimo drevorede skozi Kočevski gozd!

Naš novi moto št. 2:
Asfaltirajmo pot na Stargrat!

Kdor to stori, ga volim za župana, ker ima res občutek za problematiko sodobnega človeka.


PS: A gdo ve, kaj delajo na poti na Stargrat, da je zaprta s tablo?!?!

Vanja pravi ...

Kje je tisti lepi srček iz bršljana?! Kako da ga moje budno oko ni zapazilo?!
Andeški grofi so iz Andov, če še nisi vedel! Sicer se res nismo učili v šoli, ampak saj ti že samo ime pove iz kje so!!
Sicer pa se zgodovina spreminja, poglej kaj vse so nas učili o partizanih, pa se je potem izkazalo da ni bilo čisto tako. No torej...
Ne vem zakaj je pot zaprta. Mogoče zato da bi vse potencialne obiskovalce Starega gradu preusmerili na Srednjeveške dneve?!

Vanja pravi ...

Mogoče so pa pot zaprli zato da kdo nebi ukradel palčka?

Anonimni pravi ...

upam, da ne misliš na našega hinavskega palčka...hm, me zanima kdaj si napisala tale blog..

Vanja pravi ...

Napisan je bil v petek ob 11.47, saj zraven piše.
Sicer pa moraš prit pogledat mojo keramično želvo. Nagnjusna je zelo zelo. In vsak se je ustraši, ker izgleda zelo taprava. Noben še tako hud palček se ne more primerjati z njo. ;)

Anonimni pravi ...

Globoko se opravičujem zaradi Germanov. Pa res niso krivi za palčke, ki stoječ v gmajni, razburjajo ljudi. Verjetno so grofje Andeški res uz Andov, če bi bili od bliže, bi že kdaj prej kdo slišal zanje.

Bršljanov srček stoji 2 m naprej od Mlinčkovega gaja. To je tam, kjer človek najbolj stran gleda in stiska zobe.

Malo naprej od korenine-votline, ki postane pozimi kristusova štalca in počivavne klopce v meditativnem okolju Mlinčkovega gaja.