ponedeljek, junij 26, 2006

Sodobna umetnost


Ko sva se včeraj z našim labradorcem vračala iz večernega kopanja, je moj pogled pritegnila nenavadna umetniška inštalacija na eni izmed skoro podirajočih se hiš. Ne bi mogla ravno trditi, da inštalacija bistveno pripomore k lepšemu izgledu hiše, a vendar se mi je zdela dokaj posrečena, čeprav si njene sporočilnosti (kot pri večini del sodobne umetnosti) ne znam čisto dobro razložiti.

Tule je nekaj možnih interpretacij:
V tej hiši živi nekdo, ki vedno vozi 40km/h
Ko greste mimo hiše ne smete voziti več kot 40km/h
Če boste peljali več kot 40km/h, se bo hiša podrla
Mimo hiše se je peljal nekdo, ki je vozil veliko več kot 40km/h, zato mlaj rahlo visi in je brez iglic

Še kakšna interpretacija?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Omejitev hitrosti za lastovke?
So pa zgleda tile hitrostno omejeni mlaji letos zelo v modi. Sem že ene tri videl pa jih sploh ne iščem!

Vanja pravi ...

Se mi zdi, da bi bila to lahko ena izmed zelo verjetnih opcij!

Glede na to, da je to prvi hitrostno omejeni mlaj, ki ga je zapazilo moje oko, ter da živim v kraju, kjer so te vrste inštalacije zelo pogost način komunikacije, izgleda da v naše kraje moda bolj pozno pride! :)