četrtek, junij 08, 2006

Jutro z vonjem po melisi in medu

Danes se mi je zgodilo jutro!! Tisti, ki me poznajo vedo, da je to pri meni dokaj neobičajno, oziroma precej redko, lahko bi se celo reklo neverjetno (P. bi rekla: "A se hecaš?!"). Ponavadi proti jutru šele odhajam spat. Potem seveda pozno vstajam, resnično zaživim šele tam okoli osmih zvečer, ko so tisti, ki gredo s putkami spat že na poti v svoje pernate mižale...
Ker pa je bil predvčerajšnjim dan umerjen z adrenalinskim tempom, spanja sploh nisem pogrešala - ne ponoči, ne tekom dneva, tako da sem se včeraj - s termoforjem pod roko (A lahko ni junij, prosim?!!) - spravila v posteljo že ob pol enajstih. In oči odprla ob petih!! Ugotovila, da so sončni vzhodi mnogo lepši od zahodov - kako da tega nisem vedela že prej?!
Potem pa čajček v najljubši šalci in Delova priloga (btw, četrtkovo imam veliko raje, kot tisto torkovo, ki je prvenstveno namenjena (kao meni?!), v resnici pa debelim in celulitičnim okosmatenim babam) - fina kombinacija za prebujanje!! Polet je meni zelo všečna priloga - če seveda preskočiš njuedžersko osljadne članke V. Kališnik - a se mi lahko ne zaleti čaj, prosim?!! Ne, tokrat se mi ni zaletel, ker sem tako hitro obrnila list, da mi niti naslova ni uspelo prebrati... Zanimiv je članek o Depechih - baje da so imeli v devetdesetih redno zaposlena psihiatra in dilerja! He...


Ura je osem in čajno naphana v polnem zagonu začenjam dan! DOBRO JUTRO!


Poslušam: Cassandra Wilson - Closer To You

1 komentar:

Vanja pravi ...

A sem mogoče napisala da sem ga vidla ob petih?! Recimo da je bilo tam nekje med peto in osmo, niti minuto po osmi, recimo raje pred sedmo, ali pa nemara okoli šestih, hmmm... Spomnila sem se: točno ob 6:17 je bilo!!