četrtek, februar 09, 2006

kafe in čikci...

... Danes me je poklicala prijateljica: "A prideš na kavo? Mi lahko prosim spotoma prineseš škatlico cigaret!?" Alarm prve stopnje!! Tečem po cigarete, ko pridem domov spotoma pograbim še dve berljivi knjigi...
Takoj ko jo zagledam opazim njene pordele oči. Na mizi sta dve skodelici, iz katerih se suklja po kofeinu dišeč dim. Iz zamorčkov pijeva. To sta najini obredni skodelici. Za posebne priložnosti. Ponavadi jih uporabljava le v kriznih situacijah...
Ona govori, jaz poslušam. Ona joka, jaz jo poskušam tolažit. Tudi meni gre na jok. Ne vem kaj naj ji rečem. Kadiva cigarete, pijeva črno kavo. Jaz govorim, ona posluša... In vmes razmišljam, "Zakaj za vraga se vedno vsi problemi nakopičijo enemu človeku. Zakaj se slabe stvari vedno dogajajo dobrim ljudem?"

Ni komentarjev: