sreda, april 25, 2007

Zakaj kameleonka?


Enkrat sem delala seminarsko nalogo na temo arhitekture v nenehnem spreminjanju. Vsak je dobil svojo temo, končen produkt naloge je bil plakat, ki je moral obravnavano temo predstaviti kar se da enostavno - s slikco. Na mojem plakatu se je šopiril kameleon, pod njim pa je pisalo: PRILAGAJANJE. Ta plakat je potem še nekaj let visel na laksu nad pisalno mizo in ob pogledu nanj sem se večkrat zasačila ob misli, da smo tudi ljudje pravzaprav malce kameleonski. Zakaj?

1. Ker se je v skupnosti kjer živimo vseskozi potrebno prilagajati
Sem poseben karakter. Trmasta, neprilagodljiva, ne maram »okvirčkov« in uokvirjenih ljudi - sem samosvoja. Večkrat si govorim, da bi se lahko potrudila in bila morda malček bolj kameleonska.
2. Ker se celo življenje spreminjamo
Enkrat sem po več letih srečala sošolca iz srednje šole, ki mi je v kratkem pogovoru zatrjeval: »Enak sem kot sem bil, v vseh teh letih se nisem nič spremenil!« No, z lepim se hvališ, sem si mislila. Ali ni čar življenja ravno v tem, da se nenehno spreminjamo?! Srečujemo nove ljudi, pridobivamo nove izkušnje – vse to na nas vpliva in nas spreminja.
3. Ker smo nosilci več različnih vlog
Več vlog ko imaš, bolj zanimiva oseba si. Sem hčerka svojih staršev, sestra svojega brata, punca svojega fanta, prijateljica, znanka, blogerka, kuharica, občasna žurerka…
4. Ker včasih situacija nanese, da si je reba nadet masko
A kdaj si nadanem masko? Takrat, ko me nekdo sprašuje nekaj, kar ga čisto nič ne briga. Takrat vedno odgovorim v skladu s pričakovanjem izpraševalca. Če ljudje hočejo odgovor, jim ga pač daš.
5. Kameleon obožuje sonce – So do I.

Po kakšnem ključu ste si pa vi sčarali svoj nick?

7 komentarjev:

M. pravi ...

Sva si pa res podobni. Če bi jaz pisala o sebi kot karakterju bi napisala podobno.

Glede mojega vzdevka, je pa tako, da je to začetnica mojega imena in črka, ki se neprestano pojavlja v mojem življenju preko oseb z isto začetnico, dogodkov in krajev. Nimam ravno srečne številke, imam pa črko. Recimo :)

Em.

Vale pravi ...

Ukročena trmoglavka iz čiste cinizma, ker imam vse, kar si napisala ti (razen sonca ne maram preveč, s čimer mislim, da se ne pražim na soncu, drugače mi je pa všeč) ... in sem v bistvu totalno neukročena ... edino pogrešam čase, ko sem dobesedno šla z glavo skozi zid ... sedaj vsaj malo (ampak čisto malo) premislim, preden se zaletim v zid in grem skozi ... po moje bodo leta ... kristusova se bližajo :-)

ambala pravi ...

super ime... sem mi zdi, da ti ful paše, pa čeprav te sploh ne poznam. Feeling... nasploh so mi pa kameleoni zlo všeč.
Ambala so začetnice mojih imen. Pa fino pašejo skup.

arctic donkey pravi ...

zanimiv plakat si nardila.
js sm arctic donkey po arctic monkeys. ja, lahko bi mela več domišljije =S

Anolopka pravi ...

Zanimivo napisano...
Moj nick je moje ime napisano nazaj + KA.. Takle mamo... ;)

adj. pravi ...

Jaz sem dinozaver. Ker še nismo izumrli. :)

Vale pravi ...

Heh ... jaz sem malo zabluzla in prešaltala na naslov bloga ne na nick ... nick je pa čisto iz imena izpeljan, ki so mi ga Primorci nataknili, ker se jim ni dalo izgovarjati celega imena :-)