sreda, april 11, 2007

11. april


Kje so tisti časi, ko sem nekega dne na ta dan stala ob oknu in jokala, ker je zunaj snežilo?! Prvič na moj rojstnodnevni dan cvetijo češnje. Mogoče ga bom pa drugo leto lahko praznovala v kopalkah?!

11 komentarjev:

Ruth* pravi ...

Hap, hap, happy birthday ;)

Anonimni pravi ...

Da bi se vedno barvno ujela v vseh življenjskih situacijah :*)

ambala pravi ...

VSE NAAAAAJ!
Ali kot pojemo tu:

Lang zal ze leven,
Lang zal ze leven,
Lang zal ze leven, in de gloria,
In de gloria!
Hieperdepiep...Hoera!


Ne žel si kopalk! Please!

Anonimni pravi ...

No, sedaj ko si pa polnoletna pa pamet v glavo! :) Cestitke!

M. pravi ...

Ooo, vse vse naj, pa še na mnoga blogerska leta!

:)

P.S.: Končno je bilo lepo vreme tudi na moj/tvoj rojstni dan. Lani sem nosila še rokavice. Samo kopalk pa vseeno ne bi še.
We'll see.

Anonimni pravi ...

Vse najboljše!
CMOOOOOOOK!

adj. pravi ...

O! O! Danes še kar praznuje naša... zato je tako lepo vreme. :)

widra wanda pravi ...

Danes je očitno dan rojstnih dni: že tretja si in vsem cvetijo češnje. Malce preosladno se mi zdi, če rečem, da naj ti cvetijo še naprej, kajneda, zato bom raje napisala, da si privošči kakšno pivo;)Vse naj!

Vanja pravi ...

Merci merci!!

Anonimni pravi ...

Sorry, malo z zamudo, ampak zdaj mi je šinila v glavo:

"Bosa pojdiva, dekle, obsorej,
bosa pojdiva prek zemlje trpeče,
sredi razsanjanih češnjevih vej
sežem ti nežno v dlani koprneče."

Vanja pravi ...

Lepo. hvala.