ponedeljek, april 16, 2007

Veter


Spomladanski veter je z ukazi "send to back" in "bring to front" prepihal tudi mojo omaro. Komaj čakam, da začnem jemat s "tasprednjega" kupa!

11 komentarjev:

Vale pravi ...

Jezus, tudi jaz se moram lotiti pospravljanja zimskih in nalaganja poletnih zadev ... I hate that ...

Vanja pravi ...

Jaz pa to obožujem. Ampak samo na poletje. Ko moram enak postopek v obratno smer ponoviti na jesen, me pa kar zvija...

adj. pravi ...

Zdaj imamo take fajne letne čase za uni-season garderobo. Pozimi samo kako plast več oblečeš. Jaz imam vse na tasprednjem kupu. :)

Vanja pravi ...

Letni časi?! Kaj je že to? Vse skupaj je en sam skonfjuzen letni čas.

Ruth* pravi ...

Zuper barve. Japonke, kiklice, juhuhuhu ;)

Vanja pravi ...

Sandalčki s paščki, nalakirani nohtki...dovolj!! Moram nehat, da ne bo tale blog iz kategorije ženski zdrsnil v kozmočiks.

arctic donkey pravi ...

rdeča, zelena, rumena ... uaaaa! še sladoled v roke in eno klopco, prosim.

Vale pravi ...

V moji womari so pa samo bela, črna in rdeča ...

Vanja pravi ...

Barve... Koliko lahko povedo o nas... Pri meni naprimer nikjer ne boste našli modre. Vse kar imam modrega so kavbojke.

M. pravi ...

Kake nore barve. Rdeča, oranžna, zelena (my fav.), rumena. Same take barve, ki jih obožujem, ker te naredijo sončno in pozitivno. (me, te, saj ni važno) :)

Vanja pravi ...

m, mogoče bi morala kakšno od teh barv naslednjič izbrati za obisk zobozdravnika. ;-).