torek, april 10, 2007

Posteljni užitki

Pitje kave in s tem povezane rituale smo pred kratkim obdelali tukaj. Ničesar pa nismo povedali o kavi v postelji. Danes mi je v roke prišel Kult – petkova priloga v sredini Dela. V tej prilogi je kolumna z naslovom Minimalisti, kjer avtorica razlaga o svojem preživljanju vikenda. Njej se vikend začne s crkljanjem v toplem družinskem gnezdecu – postelji, kamor drug za drugim pricapljata njena otroka in nato nadaljuje s kafetom, ki ji ga mož prinese v posteljo. Hm…
Ob branju sem se spomnila na priljubljeni rek neke moje kolegice, ki gre takole: "Če bi lahko izbirala med moškim, ki bi mi v posteljo nosil tople rogljičke in pištolo, bi izbrala slednje". Ker mi klišejska romantika pomeni toliko kot nič, se mi ta njena izjava zdi strašno zabavna.
Zajtrk v postelji?! Le kaj je narobe s tem, bi vprašal marsikdo? To je pa ja lepo, romantično in »Oh, vzdihujem za moškim, ki bi mi v posteljo prinesel pladenj s kafetom in toplimi, po možnosti s čokolado polnjenimi rogljiči, zraven pa položil pravkar utrgano žametno vrtnico, na kateri se lesketajo kapljice jutranje rose«… To se mi sicer zdi sila primeren scenarij za film, ki bi bil posnet enkrat leta 1955, v realnosti pa je ni večje neumnosti kot je zajtrk v postelji. A se vam ne zdi, da je prehranjevanje v postelji strašno neudobno?! Vedno morate paziti, da ne boste česa polili, da vam ob lupljenju pomaranče na posteljnino ne bo špricnil sok, da vam desertni nož, na katerem so ostanki masla slučajno ne pade na snežno belo rjuho, da drobtine ne letijo vsepovsod… Ne poznam človeka, ki bi rad zajtrkoval v postelji. Ali pa se mečkal na posušenih krušnih drobtinah - razen če je mogoče mazohist. V postelji obedujem samo kadar sem zelo bolna (se pravi skoraj nikoli), pa še takrat odštevam dneve, ko bom lahko spet sedela za mizo in pri jedi brala časopis. Ja, tudi to počnem. Kadar jem solo, berem časopis.
Zajtrk v postelji je primerljiv z vožnjo v cabrioletu: Ko na cesti vidiš cabriolet, si predstavljaš samega sebe, kako se pelješ v njem in kako ti lasje plapolajo v vetru... V realnosti je zadeva malce drugačna. Ko se pelješ v kabrioletu, zadobiš hudo vnetje ušes in zobni granolom.
Razmišljanje me napeljuje k temu, da je »kava v postelji« sinonim za nekaj čisto drugega. S »kavo v postelji« namreč oseba želi povedati, da je njen partner strašno pozoren in ljubeč. Vsaj jaz si to tako razlagam. No, če je to to, potem sem jaz vsekakor deležna bolj malo pozornosti… Moj omiljeni moški si zjutraj kafe odnese na sekret. Jako romantiš, ne?! Jaz pa zjutraj kave itak ne pijem.
In ja, če bi lahko izbirala med moškim, ki mi v posteljo nosil tople rogljiče in pištolo, bi izbrala slednje. Kaj pa vi?

10 komentarjev:

adj. pravi ...

Kava? Srebanje? Hmmm... Ne rečem šampanjec, ampak kava? Ne, ne. :)
Za v posteljo so jagode.

Za zajtrk golo telo,
za malico modro nebo.
Kosilo je jajc' na oko,
zvečer me objemi močno.


To je en tak idealističen recept.
Problem je samo, da je rahlo neprijazen do oblin, zato se ob vikendih priporočajo trije obilnejši dnevni obroki v dvoje.
Ne v postelji.

Anonimni pravi ...

Brrr, drobtine v postelji? Brrrrr.

Odločno izberem pištolo. Kakšno pištolo, pa ne bom javno namigovala.

nta pravi ...

naj ti dons v posteljo prinese tvojo najljubšo muzko pa stotaužnt poljubov, ti pa sam uživi. Vse najboljše!!! Zdej se ne boš mogla več skrivat za "sej mam sam 30 let" :-)

p.s. tud Lana ti pošilja enga mastnga.

Vanja pravi ...

@Dinozaver: Res lep recept. Tako speven, da bi si ga človek kar pod tušem popeval...
@Hirkani: Sem vedela da v tovrstnem razmišljanju nisem osamljen primer. Jaz bi naprimer izbrala bareto. Moja prijateljica je z njo streljala v službi in pravi da je super. ;-)
@Ntica: Hvala hvala!

arctic donkey pravi ...

ti si slika! =)

Boštjan pravi ...

bday? happy happy :) ma si ful dobr napisala.. zravn postle se ma sam kšno flaško sexy vode. food? coffee? no go. šampanc pa jagode pa smetana.. to pa spada zravn jacuzzija :P

M. pravi ...

Definitivno: KABOOM!

V postelji prenašam samo njega, knjige in moj plišast poušterček (otročje, vem, pa kaj potem:)).
Kakšna hrana, drobtine in fleki... Ni šans.

striti pravi ...

ma ja, rada bi vas vidla, kako rečete svoj odločni ne in ne in sploh ne!!!!!!!!!!!!,
... ko bo nekdo dejansko čisto neopazno smuknil iz postelje...in potem, še preden boste odprle oči, se vam bodo odprla čutila. še preden bo pristopil, vas bo zajel mehkotopli vonj prve jutranje kave in maslo bo že napol stopljeno komaj čakalo, da se spoji s kruhom in mlečnim kofetom. in pol vam bo ta kreten od soležalca pritisnil še poljubček ali dva po vsakem delu vašega telesa....
najhujši spori res nastanejo, ko nekdo komu podrobi posteljo...

Anonimni pravi ...

Jutranja kavica ja, ampak ne v postelji:
1. Kave leže človek pač ne more pit.
2. Vsekakor bi jo, kolikor sem zmedena polila.

Pištole pa tudi ne bi, hvala :-)

adj. pravi ...

O! Danes praznuje... čestitke in koš tistih stvari!