sobota, december 20, 2014

Skrivnostna kuverta - zgodba, dolga kot jara kača

V babičinem nabiralniku se je na dan, ko je nosil Miklavž, pojavila kuverta z desetimi evri, poleg je bila zataknjena vejica forzicije. Skrivnostni darovalec, gospod B. se je prejšnji teden pojavil na vratih: "Dober dan, oprostite, ste mogoče v vašem nabiralniku pred mesecem dni našli kuverto z desetimi evri?" vpraša gospod. "Seveda sem" odvrne babi in doda, da se je že cel mesec spraševala od kje je skrivnostna kuverta prišla. "Veste kaj, tista kuverta je bila v bistvu namenjena vašemu sosedu Š., pa sem se, ker sem jo prinesel ponoči, pomotoma vrgel v vaš nabiralnik. Ko sem gospoda Š. pred dnevi srečal v mestu, me je obtožil, češ da sem mu še dolžan denar." Ker nobeden od njiju ni imel drobiža, sta se zmenila, da bo gospod po denar prišel enkrat drugič.
Čez nekaj dni babi sreča soseda Š., ki reče: "No, pa smo le našli kuverto, na to bova pila!" Gre v hišo in prinese viski, nato pa pojasni celotno zgodbo: kako je v mestu srečal gospoda B., gospod B. se je ponudil, da bi ga povabil na kavo, pa je doma pozabil denar, nakar se je gospod Š. ponudil, da mu posodi denar, da ga bo gospod B. lahko povabil na kavo. Aaaa?! Čudaško, kajne. Babi pove, da bo zadeva urejena, saj sta se z gospodom B. zmenila, da pride k njej po tistih deset evrov. "Ampak veste kaj, saj vi bi lahko denar dali meni, pa bi mu ga potem jaz nesel." se prijazno ponudi sosed. "Ampak zakaj bi mu vi nesli denar, saj je vaš?!" odvrne babica. "Ja saj to pa res, na to pa sploh nisem pomislil" prizna sosed. Čez nekaj dni babi sosedu odnese denar. "Ah veste kaj, on je meni medtem že dal deset evrov, vi ta denar kar obdržite." reče sosed. "Ja to pa ne, denarja ne morem kar tako obdržati, to ni moj denar. Gospod bo sedaj ob 20€! se zgrozi babi. Gospod Š. zatrdi, da je že v redu in tako se razideta.
"No veš kaj, on naj kar reče kar hoče, ampak ubogi gospod B. je zdaj ob 20€! Zakaj neki bi jaz imela 10€? Naredila bom po svoje in gospodu B. ob priliki nesla denar, saj dobro vem, kje stanuje.
Zgodbe torej še ni konec. Če gospoda ne bo doma in bo babi denar vrgla v nabiralnik, lahko le upamo, da bo ta pravi.

Ni komentarjev: