petek, oktober 07, 2011

O tem, kako nekoga pooblastite za dvig vaših poštnih pošiljk

Da se povrnem k včerajšnji temi... Prijateljica me je pred daljšim odhodom v tujino želela pooblastiti za dvig njene pošte. Napisala je pooblastilo, ga poštempljala, nato pa odnesla na pošto ter vprašala, če tovrstno pooblastilo zadostuje. So rekli, da ne. Da morava obe priti na pošto in izpolniti nek obrazec. Pa sva šli.
Prideva na pošto, pokaževa tisti list in poveva, da so nama dan poprej na okencu rekli, da tak na roke popisan list ne zadostuje, zato bi zavoljo tega želeli izpolniti obrazec. Gospa za okencem ni bila videti preveč navdušena, ampak je kljub temu vstala in šla iskat obrazec. Ko ga je prinesla in položila predse, se je izkazalo, da ta paše v serijo obrazcev "male črke, veliko podatkov". Gospa nejevoljno gleda obrazec, konec koncev je bila ura pet minut do šestih in vpraša: "Gospa, za koliko časa pa odpotujete?" "Za dva meseca." "Aha... pa pričakujete veliko priporočene pošte?" "Ne, niti ne, morda dva do tri pakete." "Aha.... Ja potem bo pa tale list zadostoval." "Res? Kaj pa, če dobim kakšno pošiljko več?" "Ne, v redu bo - če gre samo za dva meseca in za nekaj pošiljk, potem ne potrebujemo izpolnjevati obrazca." Za vsak slučaj sva jo prosili, naj priloži dokazilo, da je temu res tako. Na pooblastilo je prilepila pildek, na katerem piše, da pooblastilo lahko sestavi pooblastitelj sam in je lahko neoverjeno in tako naprej. Moram reči, da mi tele poštne finte niso kaj preveč jasne - ne razumem namreč, kaj ima način pooblastitve skupnega s količino prejetih pošiljk in časom odsotnosti prejemnika. Najbrž sem butasta.
Danes sem šla z neoverjenim pooblastilom "za dva meseca in tri pošiljke" dvigniti priporočeno poštno pošiljko in jo tudi dobila. Predstavljam si, da bi to lahko počela v nedogled. Prepričana sem da.

5 komentarjev:

tjasa pravi ...

Kolegica je oni dan šla dvignit pošto od šefice. 10 let sta razlike, uslužbenka ni niti trznila. Je pa res, da sta obe tujki iz iste države.

Vsi v pisarni smo bili prepričani, da bomo pomočnico iskali na policiji. Vsi se namreč spomnimo, kako zelo kategorični znajo bit poštarji. No, nismo imeli prav :D

adj. pravi ...

Pošta je država v državi v državi.

spela pravi ...

decu poštar ni dal pošiljke, ker je bila naslovljena name, klub na roke napisanem pooblastilu (po navodilu poštarce). potem, ko sem z velikanskim trebuhom (noseča menda že po predvidenem datumu) le prišla iz tretjega v pritličje (kar mi sicer ni bil problem, problem je tičal v tem, da sem mogla iz pižame) se je pokesal (verjetno je mislil, da mi je problem ) in od takrat da decu karkoli

vesna pravi ...

veš, kako super so se šele spomnili za prevzemanje ZUP pošiljk (tiste modre kuverte, ki pridejo s kakega ministrstva): npr. v nabiralniku mojega partnerja čaka listek, da mora omenjeno pismo dvigniti v roku 15 dni (po preteku ga poštar itak vrže v nabiralnik); ker partner nima časa, grem jaz na pošto s tem listkom ter mojim in njegovim osebnim dokumentom...tam izpolnim 2. listek, mi mi ga iztrgajo s kuverte, na katerem piše: Podpisani (torej jaz) izjavljam, da me je XY (moj partner) pooblastil za dvig omenjene pošiljke. Haha, torej mojo priporočeno ZUP kuverto lahko dvigne KDORKOLI! Bravo, Pošta! :)

tinkole pravi ...

Ha, po naključju sem našla tale star zapis. Kaj se je zgodilo meni:
Poštar je obvestilo o prispelem paketu v bloku vrgel v napačen kaselc, sosed (ki ga ne poznam) pa ga je na pošti z lahkoto dvignil skupaj s svojimi paketi. Ker ni pogledal, kaj sploh je ta paket ali za koga, je celo plačal 11€ carinskega postopka. Poštna uslužbenka ni niti trznila, ko bi morala preveriti, če je pooblaščen, meni pa se je zlagala, da je imel moje pooblastilo! Ko sem vprašala nadrejene, so mi posredovali njegovo številko in sem od njega vzela paket, uslužbenko so pa opomnili... Toliko o tem, kakšne storitve plačujemo! In poštarju ne zamerim - nenavsezadnje v dežju in mrazu razvaža cel kup stvari s starim težkim kolesom, ki mu pokajo zračnice, in če se zmoti, listka ne more več zbezati iz nabiralnika. Ampak uslužbenka bi pa morala dosledno opravljati svoje naloge!