četrtek, julij 30, 2009

Kadar se mi ne da kuhati

Kadar se mi ne da kuhati, si naredim solato. Tole prvo sem posvojila od Nigelle. Enkrat sem videla, ko jo je pripravljala v svoji oddaji, pa se mi je zdela zelo zanimiva - predvsem zaradi precej čudaških kombinacij sestavin, pa tudi zaradi privlačnih barv.

V lubenično solato z meto spadajo naslednje sestavine: na kocke narezana (zelo mrzla) lubenica, nasekljana meta (jaz jo dam noter res enormno količino - poprove mete, ki je najbolj močna in aromatična), črne olive, na kocke narezan feta sir, ena rdeča čebula namočena v soku dveh limet ter olje. Hit poletja!

Recept za to drugo sem našla v eni kuharski knjigi (ne spomnim se več kateri), vendar sem ga malo priredila. V solato gredo naslednje sestavine: surova špinača, alfa alfa kalčki, orehi, na kocke narezana gorgonzola ter popečen tofu. Za polivko zmešate kis, olje, sol ter malo kisle smetane. Krasno za vroče poletne dni!


10 komentarjev:

ana pravi ...

sliši se fino. sem ravno vceraj razmisljala o eni špinačni solati, medtem ko sem uživala v pizzi Verde s polnozrnatim testom. Hvala za priporočilo, prav imenitna je in sedaj imam novo najljubšo pico v Trti.

Anolopka pravi ...

Ti nam pa samo sline cediš zadnje čase. He he, kar tako naprej...

matilda pravi ...

Tole pa zveni slatno (predvsem gorgonzola in orehi;-)). Zadnje dneve sem prevzela družinsko kuhanje, ker sem še pod vplivom grških dobrot in so morali vsi bližnji en teden "uživat" v tazikiju, žajblju, oblici česna ipd... Ker sem že dva dni delna invalidka (neve, never, never, never...si depilirat noge, na hitro, zjutraj, v umivalniku....po določenih letih), ker v najboljšem primeru enkratno treščiš z reberci v bide)bom verjetno tudi sama pristala na raznih solatah. Tvoja je že na seznamu.

Anita pravi ...

O super,
tisto z lubenico sm tudi jaz videla, pa si je nisem zapomnila. Bom probala!

Nihljaj pravi ...

Tako si želim, da bi imela rada solate zmikasane z vsem mogočim, pa mi ne uspeva pretirano. Občudujem od daleč, a nimam rada ... Zelena, paradižnikova in zeljna solata - vse, kar jem od solat :)

spela pravi ...

jaz sem testirala tole z lubenico in je fantastična!

Vanja pravi ...

Ana, me veseli da ti je bila všeč. Jaz v Trti ne morem naročiti druge kot to. Ne gre. :)
Matilda, še nikoli si nisem v umivalniku depilirala nog - nimam pojma kako neki bi človek to izvedel, ne da bi zraven padel v bide in si polomil rebrca, zato raje ne poskusim. Pocajtaj se čim prej!
Špela, kaj pa uno z melono?! ;)

Nataša Pregl pravi ...

Nekaj dni nazaj sem naredila tole lubenično solato in moram priznat, da je okus malo preveč ekstravaganten zame ... Bom probala še orehovo ...

Vanja pravi ...

Nataša, okus je res zelo ekstravaganten in najbrž res ni za vsakega. Ja, probaj s špinačno, ta je malo bolj klasična.

Anonimni pravi ...

Poleg feta sira, je super tudi sir v slanici-je malo bolj slan, ma resnično seka (meni celo bolj kot feta...)