sreda, april 09, 2008

Nikoli ne moreš imeti vsega!

Nikoli se ne tehtam. Itak začutim kdaj imam kje česa preveč in to mi zaenkrat povsem zadošča.
Drugače pa je moja šivilja (ki je zelo direkten človek) oseba, ki mi pove ali je moja telesna tolšča v mejah normale ali pač ne. Prejšnji teden mi je naprimer rekla: "Zdaj imaš pa že nekaj časa fino postavico!" Lahko si mislite kako dobro se mi je zdelo, da mi je to povedala. (Še posebej zato, ker se zadnje čase v lokalu nasproti naše službe precej redno bašem s toasti iz belega kruha).
No in potem danes z Malči prideva k njej, da nama vzame mere za hlače hlamudrače. Šivilja najprej pomeri mene, nato pa Malči. Ob tem ko meri Malči izjavi: "A veš da ima ona čez boke veliko manj kot ti?!" Lahko si mislite da me je razjezilo, da mi je povedala nekaj, kar je očitno že na sto metrov in kar vem že celih 13 let (od takrat, ko sva se z Malči nekega popoldneva na trolejbusu zapletli v pogovor). "Jasno da ima v bokih precej manj kot jaz," rečem "midve z Malči imava tako različni postavi, da jih človek sploh primerjati ne more. Ona je pa zgoraj precej širša (kar niti ni tako zelo dober argument, a vendar)". "Ja, to je res." odvrne šivilja, Malči pa reče: "Če bi naju sestavili, bi ven dobili idealno osebo."
Največji štos zgodbe pa je v tem, da ima moja šivilja zares grozno postavo. Prav nič ženstvene postave nima - ima tanke noge, nič pasu, pa široka je tako čez tebuh kot tudi čez ramena. Poleg tega ima približno deset kilogramov preveč.
Malči pravi, da ima o debelosti teorijo, ki jo je enkrat slišala v zvezi z živalmi. Nekdo je namreč veterinarja vprašal ali je njegov pes debel, le-ta pa mu je odgovoril, da je pes predebel takrat, ko mu ne morete več zatipati reber.
Jaz svoja rebra brez problema zatipam. Moj moto je: človek nikoli ne more imeti vsega!

4 komentarji:

ovca pravi ...

z drugimi besedami...ce ma zenska velko rit, in ona to ve, je to OK, ce ji pa to nekdo pove pa ni OK????
Jaz bi temu reku babja necimrnost.

Vanja pravi ...

Da, točno tako!
Jaz tudi ljudem ne govorim da imajo krive nosove, rumene zobe in štrleča ušesa. Ni vljudno. Nečimrnost gor ali dol.

Anonimni pravi ...

Kako človek ne more imeti vsega?
Človek lahko ima pir IN pirlamp! :>

Vanja pravi ...

To pa res ja. :-)