ponedeljek, april 14, 2008

Morda kdo ve?

- kje kupiti dežnik, ki se po enem tednu uporabe ne pokvari?
- kje kupiti modrc, pri katerem naramnice ne lezejo dol?
- kje kupiti kavbojke, ki se po enem mesecu nošenja ne raztegnejo za dve številki?
- kje kupiti obutev, na kateri ne piše, da je primerna samo za nošene v suhem vremenu? (gumijasti škornji ne štejejo)

Meni se namreč vsi dežniki (z izjemo tistih, ki jih izgubim) polomijo, pa ni važno kje so bili kupljeni in koliko so koštali. Predzadnjič sem v Nami nalašč kupila najdražji dežnik, ki pa se ne da več zapreti. Nazadnje sem kupila zložljiv dežnik neke priznane znamke, za katerega potrebujem veliko dozo časa da ga odprem (kar pa, kadar začne padati dež ni tako zelo prikladno), dežniku je namreč treba vse špriklje namakniti "na ven" in šele nato ga lahko odpreš. Poleg tega se je ena od šprikelj že nalomila (ne, z dežnikom nisem po nikomer udrihala!).
Modrca, pri katerem naramnice ne lezejo dol (tisti brez naramnic seveda ne štejejo) še nisem našla.
Vse kavbojke, ki sem jih kupila v zadnjih dveh letih so se raztegnile do nerazpoznavnosti (govorimo o kavbojkah ki koštajo 150 ojrov +). Hlače, katere človek v garderobi komaj zapne, v katerih se tri dni komaj spodobno usede, saj so tako zelo tesne, po enem mesecu visijo nekje pod pasom!
Zimski škornji priznane znamke (ki naj bi bili primerni za sneg) ne prenesejo manjšega naliva. Zaprti letni čevlji (tako opevani Geox) niso primerni za vlažno vreme; na zebri ali kanalizacijski rešetki me skoraj na rit odnese - tako kot recimo pozimi na ledu.

Čudi me, da kapitalizem, ki naj bi človeku ponujal vse kar mu srce poželi, ne more sproducirati dežnikov, ki nebi bili zgolj za enkratno uporabo, modrcev pri katerih naramnice ne bi lezle dol, čevljev, katere bi človek nosil v slabem vremenu in kavbojk, ki se ob nošenju nebi povečale za dve številki?!

18 komentarjev:

adj. pravi ...

Mogoče kupuješ predrage stvari.
Dežnik za 1 evro lahko po enkratni uporabi mirno vržeš stran, mogoče pa te celo preseneti.
V zvezi z modrcem se bom vzdržal zlobnih pripomb. :)
Pri kavbojkah pomaga, če jih kdaj opereš, da se skrčijo. Tako pravijo. :)
Obutev za mokro vreme (razen gumijaste) ne obstaja. Vse kar je lepljeno, šivano, ali kako drugače sestavljeno iz več kosov različnih materialov, prepušča vlago. Prej ali slej. In, seveda, drsi na mokrih in spolzkih flehah. Taka je narava stvari. Kaj pa je narobe z gumijastimi škornji? Razen očitnega...

Anonimni pravi ...

Bolj kot vse to rabiš nov tošl ;-)

Anolopka pravi ...

Vem ja... Jeba...
Edino glede kavbojk lahko predlagam, da probi s tistimi, ki vsebujejo nekaj elastana... Ohranijo obliko in ne tiščijo..

Vanja pravi ...

Dinozaver, tudi sama sem že pomislila na to. Ampak ni bilo včasih, ko sem kupovala ceneje nič bolje. Najbolje je če človek čimmanj kupuje. Saj bi napisala da raje kupujem malo, pa tisto dražje in kvalitetno, ampak se raje v jezik ugriznem, kajti ta rek ne drži več!
Da, pomaga če kavbojke opereš, ampak po nekaj dneh nošenja se stvar ponovi. Z gumijastimi škornji ni načeloma nič narobe, so pa zelo hladni. Tudi če noter štumfe obuješ.
Me pa vseeno zanima tvoj zlobni komentar glede modrca?!

Karmen ravno včeraj mi je moja šivilja rekla kako lep tošla da imam in se je potem čudila, ko sem rekla da je bil označen za neprimernega. Drugače pa sva z donatorjem tošlna sklenila deal; lahko mi daruje tošl, ampak pod dvema pogojema: da tošl ne bo temno modre barve in da naslednjič jaz plačam kosilo! :)
Anolopka, tele katere imam trenutno na sebi naj bi celo imele nekaj elastana, vendar se mi zdi da to ni čisto res.

Anonimni pravi ...

Dežniki so res navadna navlaka. Poskusi s palerinco ...:) Za vse ostalo je pa itak prav zamišljeno, da naj bi sodobni homo sapiens ves čas in zelo pospešeno kupoval nekaj novega ... Torej, brž ko opaziš, da so kavbojke preširoke, švrk po nove ... in tako naprej in tako čim večkrat, da konzumizem res dobi svoj smisel ... strašljivo ...

Ovca pravi ...

A pri vas skoz dežuje al kaj? :-)))))
Tudi jaz navijam za pelerino. Tako pisano, veselo, odštekano... Za kavbojke pa po moje ni rešitve, no pas še najbolj pomaga.

Anonimni pravi ...

Kar se tošlna tiče - sem ti subtilno skušala sporočiti, da rabiš VEČJEGA:-)

Palerine so fajn. Že dolgo iščem tisto rumeno modro, ki smo jih nekoč kupovali v Avstriji. Ful bi jo rada imela. Še rajši belo modro, ampak saj še rumene ne dobim.

Vanja pravi ...

Karmen, še dobro; mislila sem namreč, da mi želiš subtilno sporočiti naj ne kompliciram z dežniki, kavbojkami in podobnim, ker kot prvo rabim nov tošl! :)
glede palerina - bom povpršala mojega šefa kje jo je kupil!
Ovca, pred dvema letoma sem jo zamudila pri Gudrun - tako piiiiisano!!! In ker je nimajo več, je pač nimam. :)

Ovca pravi ...

Vidim, da lahko odprem biznis s pelerinami :-). Mi imamo Oilily outlet, kjer imajo take pisane, ki jih zložiš v majhno vrečko in pospraviš v torbico. A naj pogledam za kakšno temno modro? :-)

Vanja pravi ...

Ovca lahko pogledaš za kakšno luštno palerinco, samo... saj veš kaj! :-)

Anonimni pravi ...

Ovca, a imajo morda web shop? Daš link?

Ovca pravi ...

http://www.oilily-world.com/

Tole je link. Spletne trgovine nimajo. Tudi sicer imajo noro visoke cene, tako da mene rešuje naša outlet trgovina. Pelerina pride z mano v Ljubljano pa vam jo pokažem in če vam bo všeč tudi prinesem.

Anonimni pravi ...

Ovca, super, najlepša hvala.

Anonimni pravi ...

ad 1) Ne vem.
ad 2) Ne vem.
ad 3) Ne vem.
ad 4) Dr. Martens.


Ni za kaj.

Vale pravi ...

Nisem brala vseh komentarjev, ker sem pač smotana.

Dežnik zamenjaj za palerino ali kapo. Deluje.
Kavbojke ... raztegnejo. Hmm, moje gredo vedno ful skupaj, ko jih operem in se šele po parih dneh nošenja zopet raztegnejo, tako da ti ne znam pomagat, kupujem jih pa na razprodajah v njujorkerju, ko so po 9 €.
Obute za mokro vreme. Simpl ko pasulj, bulerji :-) Moraš pa že fajn po lužah tacat, da premočijo. Drugače pa kakšni drugi vojaški, policijski ali pa gasilski čevlji.
Mordrc? Hmm, samo pri enem se mi je to zgodilo in sem ga vrgla v smeti. Nimam teh problemov, morda zaradi velikosti :-)

Vanja pravi ...

Ovca, firbec me matra kakšna je ta palerinca! :)
Ivan, svoje čase sem tekom celega leta naokrog ševrala v supergicah Le coq sportif - nikoli niso premočili. Zdaj jih malo emšo jebe in premočijo, ampak podplat pa kljub temu da je tako zlizan da je praktično "brez profila" še vedno ne drsi. Ampak kvaliteta jim je v zadnjem času menda padla - jaz sem jih gurala tri leta.
Vale, si predstavljaš mene v bulerjih?! :-)

Vale pravi ...

Seveda si te. V kakšnih takšnih z malo petke in v vijolični barvi ...

Vanja pravi ...

Bejž! :)